Waar was ik? Ik kon me niet herinneren dat ik deze plek ooit al eerder had gezien...
Het laatste wat ik me herinnerde was dat ik moe in de trein zat en m'n ogen even sloot...
Oh nee, dat meen je niet! Was ik nu echt in slaap gevallen in de trein en er tot de laatste halte in blijven zitten?!
'Verdomme,' mompelde ik terwijl ik mijn GSM aanzette. Drie gemiste oproepen, allemaal van mama. Maar dat was mijn grootste zorg nu niet. Mijn grootste zorg was: hoe geraak ik in godsnaam nog op tijd op het concert van Justin Bieber?! Eerst moest ik maar eens te weten komen waar ik nu was, ik keek om me heen, op zoek naar een naambordje of zo. Aha, daar! Nijmegen... Oh god, ik zat in Nederland! En het concert van Justin Bieber was in "het Sportpaleis" in Antwerpen! Snel liep ik naar het bord waarop je kan zien wanneer er nog treinen rijden, en naar waar die dan rijden. Hoe laat was het nu eigenlijk? Hoe lang had ik geslapen? Het was al kwart voor 11! Over 10 minuten kon ik een trein nemen naar Antwerpen en die zou daar dan om half 12 aankomen. Oké, als ik die trein nam was er nog een kans dat ik op tijd in Antwerpen zou zijn.

Oké, nu was ik dus in Anwerpen-station, waar moest in nu naartoe? Ohja, naar het Sportpaleis, met de bus dus... Waar kon ik een bus nemen? Dat zou ik dus ook nog even moeten uitzoeken. Ik wist zeker dat ik aan het einde van deze dag volledig blut zou zijn...

Reageer (2)

  • SchoolSuck

    ik had dat afgelopen jaar ook,
    ik Mei was Justin in Nederland,
    ik had maanden gespaard, voor M&G pasjes,
    komt mijn moeder een week voor het concert aan dat ik niet mag omdat een neef van mij-die ik al jaren niet meer zag-jarig was.
    ik was zo boos dat ik 3 dagen mijn kamer niet meer ben uitgekomen heb ik geluk dat ik altijd wel wat te eten heb ik mijn kamer.
    ik ws zo boos!
    nu nog steeds hoor dit vergeef ik mijn ouders nooit meer!

    super verhaal snel verder!:D

    1 decennium geleden
  • Fiducia


    Goeed zo meisje!

    Ga naar het concert van Justin Bieber!

    Djeezes, een familiefeest?

    Dat is toch écht nieet belangrijker dan dat concert, eh x)

    Het sportpaleis, ik zou willen dat het waar was...
    :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen