Agent Holemen & The Doctor [Part 3]
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Hier de Analyse. Voor een keertje op dezelfde dag als het hoofdstuk is geüpload. In tegenstelling tot de vele weken (soms maanden) die er tussen zitten (oops).
Oh no, the air is getting away. Op de een of andere manier komt die zin echt te droog over oops.
Aka, iedereen die met die FaceApp aan het klooien is. En hoe ik er probably over een paar decennia uitzie. Arme agent Holeman tho. Dit allemaal te moeten zien.
Very observant. Fijn om te weten dat een naamgenoot nog wat hersenen heeft
A mood. Also very mood. Well done
Fantastische prioriteiten weet Shepherd te stellen. Also Shepherd en Clint zouden het waarschijnlijk goed met elkaar kunnen vinden
You're a wizard Rebecka!
2 B or not 2 B
Go Rebecka! Goed bezig met de vraag te ontlopen. Laat ze niet weten hoe je je voelt! (This is so me woops)
*Insert that Pickachu meme
Oh satan, wow.
Okay, dit doet pijn. Zowel het sterven van Emma, als de reactie van Jack. Iemand geef die man een knuffel, please!
Wat heeft Odysseus met dit alles te maken?
Don't be an asshole to my Rebecka, I will kill you bastards if you're gonna hurt her because she simply knew.
Erg relatable deze zin.
SOMNI, wat slaap betekent in het latijns?
Okay sarpedo van de trojaanse oorlog? Shadowthief van DC Comics? En Silvermoon uit World of Warcraft? En dan dus somni wat slaap, zoals hierboven al geschreven is,
Rebecka asking them questions, instead of waiting. Go you!
Is dat überhaupt mogelijk?
Don't trust him, even though he is a doctor. Trust your gut (Unless it's GUTS from Prey, then run away as fast as you can and don't ever go there again.
Me
Oh. Mijn. Satan. Ze heeft een deur geopend. WOW.
Waarom zie ik nou Rebecka staan met zwaaiende sterren die zich allemaal één voor één voorstellen? Also that shit is pretty. Heb je dit express vandaag geüpload omdat het 50 jaar geleden is dat Apollo 11 op de maan landde?
Ah ik zie dat iemand haar research heeft gedaan. Go you Celeste!
Eerst het lekker vrolijk hebben over hoe onze wetenschappers het verkeerd hebben om vervolgens te zeggen wat het is, wat positief is. Om het tot slot te ruïneren door te zeggen dat het aan het imploderen is, gezellig zo op een zaterdagavond...
Whahahaha, this got me laughing out loud. Also erg mooi hoe je het verschil tussen Wezen en monster terug laat komen, de verschillende beelden die men heeft bij een wezen (mede door de gebeurtenissen eromheen). Erg Nice!
Ooof, waarom probeer je me elke keer zo emotionally-invested te krijgen in karakters en wezens. Ik voel me nu treurig voor zowel het huisloze wezen als de doctor.
Dit doet pijn, de arme ziel wilt gewoon een vriend hebben. Tho ook erg knap van Rebecka om nee te zeggen.
This feels like you're foreshadowing something? You gonna kill Rebecka? Or sacrifice someone to save Rebecka?
Oof, klinkt duister? Is rebecka het 9e object? Komt het monster ineens te voorschijn? Wie weet
Me?
Yep, Me.
Een deel van mij vind het jammer, het andere deel van mij schreeuwt "eindelijk". Ik ben een disaster.
Damn. You got me speechless. Weet eigenlijk niet wat ik moet schrijven. Besides dat alles tussen deze stukken echt verdomd goed is geschreven. Like echt wow. Absoluut wow. Goede cliffhanger. Echt wow, weet gewoon niet wat ik moet schrijven. I mean het is niet leuk dat ik mogelijk dood ben? In ieder geval niet meer mij op de plek bevind waar ik mij hoorde te bevinden. Het was trouwens ook erg pijlijk om te lezen. Ik kan bijna voelen hoe Rebecka zich voelde en waar ze door heen aan het gaan is. Al helemaal de
stukje. Dat was echt auch.
Dankjewel voor dit hoofdstuk. Ondanks hoe pijnlijk sommige stukken waren op emotioneel gebied heb ik toch erg genoten. En kijk dan ook uit naar het volgende hoofdstuk. Ik zal mijn best doen deze vakantie ook een hoofdstuk af te schrijven te üploaden. 5 jaar geleden