trouwens dit speelt zich nu nog 100 jaar voor new moon af dit veranderd binnenkort

we liepen met de meisjes terug naar de plek waar de anderen stonden "dus jullie hebben ook wat voor ons meegenomen" zei Aro lachend ik gooide de meisjes ruw tegen de grond "voor ieder 2 ik heb al gegeten" zijn glimlach verbreedde en hij dook op 1 van de meisjes af hij liet haar gillen en wegrennen terwijl hij haar steeds weer ving op een gegeven moment had hij er genoeg van en dronk hij haar leeg toen keek ik naar Caius de 2 meisjes die hij had gekozen lagen al in de brand op de grond Marcus had er al 1 dood en was bezig met de 2e ik liep even een rondje door het gebied en binnen een minuutje was ik terug ze waren allemaal uitgegeten en er was een brandende berg vol lijken in hun midden "we kunnen weer gaan Claire kom je" ik stond onmiddellijk naast hem klaar om te vertrekken Aro pakte mijn hand weer en weg waren we na een goed halfuur waren we in Volterra "hoe kunnen jullie in hemelsnaam hier rondlopen zonder ontdekt te worden" vroeg ik toen we het plein opliepen "heel simpel Claire we gaan normaal nooit naar buiten en ons eten word gehaald door Heidi" hij deed een deur open die voor een normaal mens waarschijnlijk nooit met 1 hand open gedaan zou kunnen worden "de mantel kan nu wel af" zei hij toen we binnen stonden ik zat alweer in gevecht met de gespen toen Caius mijn handen weghaalde en hem zelf afdeed "dankje Caius" fluisterde ik zacht hij glimlachte en voor ik het wist werd ik tegen de grond geboord door een meisje met wit haar "wie is dit mag ik haar pijn doen masters" vroeg ze allemaal op 1 adem ze werd van me afgetrokken door iemand "Jane dit is Claire een immortal child die vanaf heden bij ons zal blijven en die je geen pijn mag doen begrepen" ze knikte en liep weer weg "sorry voor haar ze is een beetje gehecht aan haar gave"

MELDING
vanaf nu gaat het verhaal verder in de tijd van new moon

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen