we waren halverwege en ik begon steeds langzamer te rennen "is er iets mis" vroeg Marcus "dorst meer niet" zei ik rustig "dan gaan we wat eten" zeiden ze alle drie tegelijk ik grinnikte onopgemerkt doordat ze zo gelijk reageerden "ik neem aan dat je mens lust" ik knikte zachtjes "dat lust ik wel" Caius wenkte dat ik mee moest komen en dat deed ik direct hij wachtte tot ik bij hem was en legde toen een hand op mijn schouder "kijk zie je dat groepje meisjes daar" ik knikte natuurlijk zag ik die "dat is je avondeten toe maar val aan" ik sloop dichterbij en ik dook op ze af maar ze ontkwamen allemaal ik zakte verdrietig in elkaar "ik ben een flop" fluisterde ik tegen mezelf onmiddellijk zat hij weer naast me "natuurlijk niet ik help je wel Claire" ik stond weer op vol nieuwe moed en hij liep achter me aan ik zag weer de groep meisjes "ga maar ik houdt ze wel tegen als ze vluchten" ik nam een aanvalshouding aan en sprong weer mislukte het tot ik gegil hoorde Caius had de meisjes in een hoek gedreven "l-l-laat o-ons g-gaan" ik zag hem lachen "toe maar Claire drink wat de genen die je niet op kan nemen we mee voor de rest wel levend natuurlijk want Aro wil spelen met zijn eten en Marcus wil gewoon zelf kiezen hoe hij ze vermoord" ik knikte en dook op het eerste meisje af hij liet mij met haar onder zijn armen door schieten ik had nog nooit zo lekker gegeten dat was wel zeker ik voelde dat ik bekeken werd en draaide boos mijn hoofd om hij stond vrolijk te kijken hoe ik at met de andere meisjes nog steeds in zijn stenen armen ik gaf hem een vervelende blik en dronk mijn maaltijd op "de rest mogen jullie hebben ik zit vol" riep ik naar hem hij lachte "kom eens hier en help me even jij 3 en ik drie" ik dook bij de meisjes en greep er drie ruw bij hun arm "oké laten we gaan"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen