Foto bij the Cullens

kudo&reactie plz ik schrijf dit in de wiskunde les stom vak leuke docent de volgende word een Carlisle pov

we reden een eindje en en daarna sloeg hij af een bijna ontzichtbare oprit op bijna direct zag ik een prachtig huis "welkom bij je voorlopige huis ik vergat het bijna te vragen moeten we je aanspreken met juffrouw Waterman of met Michelle"
"ik heb het liefst Michelle" we stapten uit en hij hield de voordeur voor me open ik stond in een enorme kamer waarvan de achterste muur was vervangen door glas op een verhoging stond een vleugel -piano- ik vond het prachtig het meisje met het zwarte stond haar weer achter me "Carlisle mag ik haar kamer laten zien" ik zie hem knikken en het meisje dat nam mijn hand en trok me mee naar boven "ik ben trouwen Alice jij bent Michelle toch" ik knik "je hebt je eigen badkamer en je slaapt naast Carlisle en Esme er zit een deur naast de kast zodat hij je snel kan bereiken als het nodig is"
"bedankt voor het informeren ik denk dat wij wel vriendinnen kunnen worden" ze lacht "kom make-over tijd ik heb zoveel make-up" ik schud mijn hoofd "ik ben tevreden met wat ik nu op heb" -helemaal niks- "maar dat is saai alsjeblieft" ze loopt even naar beneden "vooruit dan je mag me een make-over geven" wat was hier aan de hand dit zei ik niet uit mezelf ze sleurde me mee haar kamer in "hou je alsjeblieft wel een beetje in" ze knikte ze griste een rozige lipstick van haar bureau en daarna licht grijze oogschaduw "klaar" ik keek in de spiegel die ze me voorhield "je bent hier aardig goed in Alice"
"kom we gaan naar beneden de anderen willen je ook ontmoeten" ik was nooit goed geweest met andere mensen laat staan met de meest aparte familie van de school "oke" ze leidde me weer de trap af ik zag alle Cullens in de kamer staan Alice stelde ze allemaal voor "Carlisle ken je al dat is Esme dan heb je Edward en Bella en Rosalie en Emmett en natuurlijk die knapperd dat is Jasper voor jullie dit is Michelle" ik zag Edward en Jasper een blik op Carlisle werpen

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen