Foto bij escaping

kudo en reacties Plz

ik rende het ziekenhuis uit met een flinke vaart ik rende een flink stuk want ik was er met een auto gekomen ik schoot het bos aan de rand van de weg in toen ik een auto zag aankomen en net op tijd want toen ik veilig in de bosjes zat reed de zwarte Mercedes langs me heen ik bleef doodstil zitten tot hij uit het zicht verdween ik begon weer te rennen dit keer door het bos en iets langzamer ik dacht dat ik onzichtbaar was voor het verkeer op straat tot iemand achter me een geluid maakte ik draaide langzaam om er stond een meisje met zwart haar ze leek redelijk ok dr.Cullen ze had ook een bleke huid en honinggele ogen "waarom ren je weg van Carlisle hij wil alleen maar wat het beste voor jou is"
"wie is Carlisle" ze dacht even na "jij kent hem waarschijnlijk beter als dr.Cullen" ik nam een stap achteruit "jij bent ook een Cullen ik heb je op school gezien jij helpt hem" ze lachte "daar heb je gelijk in maar je hoeft niet te vluchten voor hem"
"even voor de duidelijkheid ik ben geen klein ziek meisje dat zich laat opsluiten in een ziekenhuis" opeens voelde ik een hand op mijn schouder en draaide snel om "bedankt voor het afleiden Alice je kan weer gaan" ik probeerde me los te rukken "laat me met rust ik heb geen hulp nodig" hij hield me nog steeds vast "je bent ziek misschien zelfs wel erger dan dat je hebt hulp nodig" ik probeerde zijn hand van me af te trekken "ik heb geen hulp nodig zei ik toch" ik was nijdig dat hij me niet gewoon liet gaan "kom op je ouders zullen hetzelfde zeggen als ik ze bel" ik slikte als hij ze nu zou bellen zou mijn telefoon over gaan "ze nemen niet op ze zijn op zakenreis" hij fronste "kinderen van jou leeftijd mogen niet alleen thuis verblijven als de ouders langer dan 3 dagen weg zijn" ik wreef met mijn voet over de grond "en wie zegt dat"
"de wet" ik vloekte in mijn hoofd de wet daar ging ik niet tegen in "ik weet wel een betere oplossing als je niet in het ziekenhuis wil blijven en waardoor je niet tegen de wet ingaat" ik keek verbaasd op "dat zou geweldig zijn" hij legde uit dat ik in hun huis kon verblijven tot mijn ouders terug kwamen ik zou constant in de gaten gehouden worden tot er was bewezen dat er niks ernstigs was ik ging akkoord en we stapten in zijn auto op weg naar hun huis

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen