Image and video hosting by TinyPic" alt="Foto bij Chapter 12: Faciam Quodlibet Quod Necesse Est" style="max-width:100%; display:inline;" />

Vandaag is het honderd jaar geleden dat de eerste wereld oorlog voorbij is.
En om te voorkomen dat we een derde wereldoorlog hier ontketenen; Een nieuw hoofdstuk!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Hyacintho

    Mijn reactie voor dit hoofdstuk kan maar op één manier uitgedrukt worden:


    Maar om het toch in woorden te zetten:
    Okay dus de titel is 'I'll do whatever it takes'. Is dat een verwijzing naar Imagine Dragons?
    “08:26 AM” ‘Veel te vroeg voor een mens als mij om wakker te zijn.’ Zucht ik mompelend.

    Inderdaad.
    In dit geval is dat een zwart T-shirt met een paars symbool erop.

    Hawkeye symbool?
    Oftewel de hangmat en zie tot mijn verbazing Sherlock daar liggen.

    <3
    De laatste keer dat Sherlock vertrok, in verband met familieomstandigheden, bleef John hierachter.

    Verwijzing naar dat hele Euros gedoe van season 4?
    Ik had ook totaal niet vlak daarvoor iemand in de supermarkt aangezien voor Clint, of een kloon van Clint. En een hele scene getrapt waarbij ik de gast, die ik voor Clint aanzag, van bovenaf had aangevallen en een mes op zijn keel gedouwd. Het duurde ook even voordat ik dan ook weg mocht, en het heeft John aardig wat gediscussieer opgeleverd met de werknemers van Walmart. Hij was uiteindelijk maar gegaan met dat ik PTSD heb na een lange uitzending naar het buitenland. Wat niet eens zo onjuist is.

    ):
    Iets in verband met een East Wind die er aan kwam.

    Ah zie je wel, dus dit is Euros. Maar wat was dat andere dan?
    Iets wat in mijn geval best wel makkelijk te regelen is. Simpelweg door een gehoorapparaat uitzetten.

    Elk nadeel heeft zijn voordeel.
    Ik loop een van de laboratoria binnen opzoek naar Tony. Bucky heeft de laatste tijd nogal wat problemen met zijn arm en het zou enorm helpen als Tony er iets aan kan doen.

    Alle liefde voor Tony, maar dan kan je beter naar Wakanda en Shuri gaan.
    ‘Dit.’ Hij projecteert iets op het scherm naast hem. Snel loop ik naar het scherm en lees wat er op staat. Wanneer ik klaar ben met lezen kijk ik Tony verbaast aan.
    ‘Dit is niet waar. Je zit me te grappen.’ Het blik in Tony zijn ogen vertelt mij wat anders.

    Wat is het?? Dat Clint nog leeft?? Waar Celeste zit??
    Helaas is de stilte maar van korte duur, want voor ik het weet rijd er een zwarte SUV op volle sneltreinvaart mijn oprit op. Daar moet wel bij vermeld worden dat de oprit bijna een kilometer lang is, dus je ziet mensen al van verre aankomen.

    Ik weet eigenlijk nog steeds niet waar ze de boerderij en het land vandaan heeft gehaald. Of heb ik dat ergens gemist?
    Vervolgens neem ik nog een keer een aanloop en ren tegen de muur op. Terwijl ik ertegen opren grijp ik met mijn handen naar de rand. Vlak voordat ik mijn hoogtepunt bereik en weer val, voel ik mijn handen de rand vastgrijpen. Vlug klauter ik omhoog tot ik op de railling sta en pak de boog op.

    Badass.
    Om mijn dreigement kracht bij te zetten richt ik een pijl die voor de auto.

    Volgens mij mist hier nog een deel?
    Al schreeuwend druk ik een van de knoppen op mijn boog in met als gevolg dat de pijl explodeert.

    Badass!
    Nee in plaats daarvan ren ik richting mijn motor die even verderop in de schuur staat gestald. Steve zou zo jaloers zijn op deze motor, denk ik glimlachend in mezelf.

    Nice!
    Plotseling voel ik iets langs mij schieten. Snel kijk ik achterom en zie ik een van de mannen half uit de auto hangen. In zijn hand zit, overduidelijk, een geweer.

    Oh oh.
    Er begint iets te trillen in mijn broekzak. Met mijn rechterhand laat ik het stuur los en haal mijn mobiel uit mijn broekzak. Op het scherm staat een falende foto van niemand minder Agent Phil Coulson

    Surprise! Maar als Coulson in die SUV zit te bellen, zou het dan niet handiger zijn dat ie de megafoon gebruikt en daarmee gelijk duidelijk maakt dat de agenten te vertrouwen zijn? Weet Celeste ook weer waar ze aan toe is.
    ‘We hebben Clint gevonden.’ Van verbazing vergeet ik vooruit te kijken en weet mij zelf in de rivier te lanceren.

    !!!! Surprise 2.0
    [‘OMDAT IK IN DE SUV ZIT. VERDOMME. Kan je nu eindelijk stoppen met wegrennen?’
    ‘Oh.’/quote]
    Lol dit vond ik wel komisch. Waarom schoten ze uberhaupt naar Celeste als ze van dezelfde kant zijn? Trouwens ik vond deze action sequence best wel goed beschreven, well done!
    Tot mijn verbazing trekt hij mij naar zich toe en geeft mij een knuffel.
    Wanneer hij na twee minuten nog niet loslaat begin ik langzaam Coulson een duwtje te geven, maar er is geen beweging in de man te krijgen.

    <3
    ‘Ik heb geen probleem met cafeïne, Coulson. Ik heb problemen zonder cafeïne.’

    Mood.
    Ik betrap mijzelf op het mee neuriën van het liedje en ik realiseer mij dat ik het lied ken. Fall Out Boy’s ‘The kids aren’t alright’.

    Nice!
    Links zit een boog, dienend als doorgang naar de keuken.

    Ik dacht eerst even dat dit letterlijk een boog is, als in een pijl-en-boog.
    Ik glimlach, want voor mij staat niemand minder dan Clint Francis Barton, birdboy. Mijn glimlach vervaagt snel wanneer ik zie hoe mager en bleek hij er vanaf hier uitziet.

    Eerst <3 en toen ):
    Clint grijpt mij vast en geeft mij de langste knuffel in de geschiedenis van knuffels. Ik voel hoe zijn lichaam trilt en ik weet dat hij moet huilen, maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen. Dus ik grijp hem net zo stevig vast en zeg zachtjes dat het goed komt.

    Ahw.
    Naar zijn jaren vraag ik niet. Wetend dat hij mij dat allemaal op zijn eigen gemak moet vertellen. Het is duidelijk dat wat hem is overkomen hem veranderd heeft en een indruk op hem heeft achter gelaten.

    Heel passend.
    Hij is een van de weinige van SHIELD die de tijd had genomen om ASL te leren om met Clint te praten wanneer die geen gehoorapparaat bij zich had.

    Tbh eigenlijk zou gebarentaal juist door iedereen bij SHIELD en dergelijke geleerd worden want het lijkt me vet handig.
    Clint zijn ogen lichten op zodra het woord pizza voorbij komt. Eventjes lach ik, die man veranderd op sommige punten echt nooit, wat ergs hem ook overkomt.

    Haha :')
    ‘Shit.’ Vloek ik hardop. ‘mijn koeien.’
    ‘Language.’

    Big mood.

    Ik ben heel blij met dit hoofdstuk dude, het heeft alles wat ik wilde: actie, koeien, Clint. Muchas gracias.

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen