#10 Vertel het me...
'Ik breng je wel thuis.' Hoorde ik een fluwelen stem. Edward trok zijn jas aan en liep met me mee naar buiten. 'Waarom ben je hier in Forks?' Vroeg Edward toen we in de auto zaten. 'Mijn moeder is hertrouwd, en ze verhuisde vaak. Daarom ben ik hier bij mijn vader Charlie.' Zei ik. 'En je mag degene niet?' Vroeg Edward. 'Phil? Niet echt, nee.' Mompelde ik, terwijl ik recht voor me uitkeek. 'Waar moet ik je afzetten?' Vroeg Edward met zijn fluwelen stem. Ik zei het adres en staarden naar hem. Hoe kon iemand zo mooi zijn? Ik wist het zeker, ik ben verliefd op Edward.. 'Zo, we zijn er.' Hij glimlachte lief. Ik smolt 'Dankje, voor de lift.' Ik glimlachte terug. Ik wou uit de auto stappen maar ik viel zowat. Edward grinnikte zachtjes en boog zich naar me toe 'Kijk uit, waar je loopt.' Hij glimlachte. 'Jaja.' Mompelde ik, en ik deed de portier achter me dicht. Hij stak zijn hand op en reed weg. Edward deed aardig, gelukkig. Ik belde aan en Jacob deed open. 'Jake!' Ik gaf hem een knuffel. 'Bells, wat doe jij hier?' Hij grijnsde. 'Ik kom je wat vragen..' Mompelde ik.
Reageer (2)
super!!! -maar edward mag toch nie over de grens??- snel verder!!
1 decennium geledenverdrvrder!
1 decennium geleden