#9 Ik wil het weten, alsjeblieft..
Edward trommelde met zijn vingers op het dashboard, en hoe dichterbij ik kwam, hoe meer zijn ogen zwart werden. Zijn ogen verkleuren! Spookte het door mijn hoofd. Ik ging tussen Alice en Jasper inzitten, Alice praatte mijn oren van mijn hoofd, maar ik keek naar Edward. Edward keek terug, door de spiegel. Snel keek ik weg, en ik zag dat Jasper me met een fronsend hoofd aankeek. Ik glimlachte flauwtjes en keek naar Alice. We reden door een bos, en kwamen uit bij een groot huis. 'Wauw..' Was het enige wat er uitkwam. 'Veel groter dan jou huis, hé!' Emmet sloeg me hard op mijn schouder. Ik kreunde van de pijn, en Emmet keek me verbaasd aan. 'Hoe sterk kan een mens zijn..' Kreunde ik. 'Mens..?' Hoorde ik Rosalie spottend zeggen. Ze dacht zeker dat ik dat niet gehoord had, maar ik had het duidelijk gehoord. 'Ik ga er vanuit dat jullie geen aliens zijn?' Ik keek Rosalie aan. 'Wat een fantasie.' Rosalie liep weg, en iedereen liep haar achterna. 'Laat haar maar.' Ik hoorde een fluwelen stem, en keek op in de ogen van Edward. Ik knikte, en glimalachte. Hij glimlachte terug met een scheve glimlach. Ik werd rood en keek snel weg. We liepen naar binnen, en een knappe vrouw en man stonden in de gang. Ook van binnen was het een prachtig huis! 'Carlisle Cullen.' De man schudde mijn hand, en ook die was net zo koud als die van Alice, Jasper, Edward, Emmet en Rosalie. 'Esme Cullen.' Ze gaf mij een moederlijke glimlach en ook zei schudde mijn hand. 'Kom we gaan naar mijn kamer!' Zei Alice enthousiast en ze sleurde me mee naar haar kamer. Ze gaf me een kop thee, en zelf nam ze niks. 'Neem je niks?' Vroeg ik, maar ze schudde haar hoofd. 'Geen dorst!' Zei Alice. 'Heb je geen bed?' Vroeg ik daarna, terwijl ik onderzoekend om me heen keek. 'Je kan het bed uitklappen.' Zo'n simpel antwoord. We gingen op de bank zitten, en praatte over van alles. Maar één ding wist ik zeker, waren de Cullens wel mensen? De keuken zag eruit alsof die nooit gebruikt was. Ik moet maar met Jacob gaan praten, want ik wil het weten!
Reageer (2)
Haha!! ZO komisch als emmet op haar schouder slaat en rosalies reactie is gwn te grppg!!
1 decennium geledenverder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden