Samantha POV
Larisss schiet nou is op! Dit is echt al de zesde keer dat ik haar moet roepen denk ik gefrustreerd bij mezelf. Snel doe ik me andere schoon van mijn nieuwe all stars aan en pak de sleutels van de gedeeltelijke auto. Nu hoor ik je al denken, gezamenlijke auto? Ja wij wonen samen, werken samen en delen een auto. Ze is echt mijn beste vriendin sinds dat ik 1 jaar was toen zij net werd geboren. Het was echt vriendschap op het eerste gezicht. We hadden in die jaren super veel LOL en hebben toen een soort van friendship rules samengesteld. Regels waar je je aan moest houden als besties van elkaar dus. De allerbelangrijkste regel is dat we niet aan de jongens van de ander komen en daardoor dus nooit zouden vechten om iemand. IK KOM hoor ik opeens als ik uit mijn gedachtes word gehaald. Opeens staat Larissa hijgend en al naast me. Jij bent echt weer goed bezig met te laat komen meid zeg ik lachend maar ik probeer eigenlijk boos over te komen. nee maar kijk zegt ze terwijl ik weet dat er nu weer allemaal smoesjes uit haar mond komen rollen. Ja ja vertel dit maar in de auto terwijl we onderweg zijn zeg ik lachend terwijl ik haar vooruit duw richting de deur.

We zijn er we zijn er roept Larissa lachend terwijl we via de achterdeur stormend binnenkomen. Matthijs, onze chef op de Zaterdag, begint keihard te lachen en vraagt wie van ons nu weer de reden is dat we te laat zijn gekomen. Lachend kijken Larissa en ik elkaar aan en wijzen op precies hetzelfde moment naar elkaar. Matthijs begint nog harder te lachen en zegt eerlijk als jullie zo door gaan noem ik jullie nog tweeling hoor. Nu beginnen ook wij mee te lachen terwijl we bezig zijn om ons om te kleden in de werkoutfit. Oke nu even serieus. Sam jij hebt tafel 1 tot 5, Laris jij hebt tafel 5 tot 10. De rest van de tafels doet Manon. Alle drie tegelijk tijd kijken we vies als we de naam Manon horen. Mocht je het nog niet door hebben, we mogen Manon niet zo. Ohh gawd daar komt ze al fluister ik tegen Larissa terwijl ik lachend naar tafel 4 loop waar mensen zitten te drinken. Ook Larissa loopt snel naar haar tafeltjes, alles om Manon te ontlopen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen