Mgannetje.

Na wat praten en elkaar beter leren kennen, hadden we besloten om naar het stad te gaan. Ik wist natuurlijk totaal niet over wat ze het hadden, ik kende de stad hier niet, het was zo ver weg van mijn thuis.
Gelukkig wisten zij alle weggetjes wat we moesten nemen .
We moesten eerst uitchecken aan de 'receptie.'
Dan zat ik op de bus,
ik keek door het raam, en bedacht dat ik eigenlijk mijn oude vrienden toch wel miste...
Toen keek ik de andere kant op, naar matty die liefglimlachend naast me zat. Die gedachte was al lang verleden tijd, ik had nieuwe vrienden. Ik moest ervoor gaan. En ik wist dat dit mijn nieuwe start was.
In het stad aangekomen deden we eerst alle winkeltjes, daarna introduceerden ze me in het metalcafé. Het was best wel gezellig. Ik was het ondertussen wel al gewoon, al die zatte, stoned - high rokende mensen/junkies. In mijn stadje was ik een van hen. Blijkbaar zal dat hier ook zo zijn. Ik kreeg een smsje. Sara: meid ik misje verschrikkelijk.
Als ik eerlijk ben, heb ik bijna niet meer aan haar gedacht. Snel stuurde ik : ik jou ook <3
dan wist ik dat ze tevrede zou zijn.
--
We zaten op de bus terug,
Romy had teveel gedronken, en Matty was stoned, ik had ook wat gerookt en gedronken, maar ik was er niet erg aan toe.
Het zal hier wel nog chill worden, aangezien ze blijkbaar 'onopvallend' zo stoned binnen konden, zonder problemen.
Maar was dit juist niet wat mijn ouders niet meer wouden? Wel, ze hebben ********* pech.

Reageer (1)

  • dmnlieftpln

    epic laatste stuk.
    geweldig geschreven.

    meer!

    luv ya ' <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen