Character Profile - Eilana Shiguri
Naam: Eilana Shiguri
Geboorteplaats: Tirgoth, Eisenhall
Leeftijd: 23
Lengte: 1.59
Haarkleur: Donkerblond
Oogkleur: Bruin
Loyaliteit: Sekte van de Maan - Aulrond Richter
-
Gedragsprofiel - Inq. Desmond Silvale
Eilana heeft op vroege leeftijd kennis gemaakt met traumatische ervaringen. Haar vader stierf in wat bekend staat als het Eisenhall - Vichten conflict toen ze drie was. Ze lijkt hier bewust geen herinneringen aan te hebben. Haar moeder stierf toen ze vijf was, door verwondingen veroorzaakt door haar zus, Rosalina Shiguri. Ik durf met zekerheid te zeggen dat ze deze gebeurtenissen nooit een plaats heeft kunnen geven. Op haar 7de begon ze een fascinatie voor zwarte magie en de dood op te bouwen, toen ze tien was veranderde het in een obsessie. De Maanwakers, of de Sekte van de Maan, had een grote aantrekking voor haar. Ze ziet Aulrond Richter, hun leider als haar persoonlijke idool.
In sociale situaties is ze onvoorspelbaar. Mijn gesprekken, uiteraard zonder enig gebruik van de middelen van de inquisitie, hebben niet veel op weten te leveren. Waar ze eerst nog een duidelijk en kloppend verhaal vertelt, kan het na een paar minuten veranderen in een bijna niet te volgen gesprek met haarzelf. We hebben haar vast moeten binden voor onze eigen veiligheid.
Ik heb na deze bevindingen de mening gevormd dat het af te raden is om haar in de orde te integreren.
-
Er zijn nog geen reacties.