Foto bij ...Meaby...A...Relationship?

En nuu komt het... x)

'Ik vroeg me af of je misschien... nou ja, jij en ik... misschien... een,'ik slikte even. 'Koppel zouden kunnen zijn?'
'Echt?'vroeg ze blij.
Ik knikte zacht.
'Tuurlijk!' Ze riep het bijna.
Ik lachte. 'Really? Want ik ben hier niet veel, in België. En ik moet zo vaak optreden...'
Ze knikte en ik grijnsde opgelucht.
Dan liep ik naar mijn zak en pakte het cadeautje dat ik speciaal voor haar had gekocht in Amerika, er uit.

Chloë's pov:
Hij liep naar zijn zak en pakte er iets uit. Toen hij terugkwam, zag ik dat hij iets vasthad. Het was ingepakt.
Hij gaf het aan me en ik bekeek het nieuwsgierig. 'Maak maar open, hoor,'lachte hij.
Ik haalde voorzichtig het papier eraf en hield mijn adem in.
Een schitterende ketting lag in mijn handpalm. Ik keek er verbaasd naar.
'Uhm... Wauw.'
Hij lachte. 'Vind je het mooi?'
Ik knikte. 'Natuurlijk!'
Hij zuchtte opgelucht. 'Gelukkig. Ik dacht even dat je het misschien niet mooi zou vinden.'
Ik lachte. 'Ik denk dat degene die dit niet mooi vind nog geboren moet worden.
Hij grijnsde. 'Het is Swarovski. Ik dacht dat de meeste meisjes daar wel van hielden.'
Ik knikte. 'Het is prachtig, maar Swarovski? Wauw! Hoeveel heeft je dat wel niet gekost?'
Hij lachte het weg. 'Ach, het stelt niet veel voor, hoor.'
'Tuurlijk niet! Je geeft toch aan iedereen een Swarovski-ketting?'
'Jij bent niet zomaar één van iedereen, Chloë. Je bent uniek.'
'Niet zo uniek als jij,'mompelde ik, voor hij me kuste.
'Ga je nu...' Ik wist niet hoe ik mijn vraag verder af moest maken. Ging hij nu zeggen dat ik zijn vriendin was? Op de radio? Op tv? In interviews?
'Wat?' Hij keek me nieuwsgierig aan.
'Ga je nu... zeggen dat je... nou ja, een vriendin hebt?'
Hij keek weer serieus. 'Als je dat niet erg vind?'
'Erg?'vroeg ik verbaasd. Ik vroeg me af wie het erg zou vinden om te worden vernoemd als Justin Bieber's vriendin.
'Ja. Ze gaan over je roddelen. Je wordt een rolmodel en misschien komt er wel pers op af,'voorspelde hij.
Dat was natuurlijk niet leuk, maar onze relatie geheimhouden was, ten eerste, een dom gedoe, en ten tweede, onmogelijk.
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik overleef het wel.'
Hij glimlachte. 'Hopenlijk.'
Ik wilde reageren, maar mijn lippen waren plots heel bezig.

(Dit is het kettinkje; http://www.modeblog.nl/wp-content/uploads/2008/02/swarovski-robot.jpg (het rechtse.)):)

Reageer (10)

  • Selinajow

    verder ;
    uw story is kei moooooi ;o
    'n die ketting is kei nice.

    1 decennium geleden
  • Sacre

    snel verderr!
    x

    1 decennium geleden
  • iCAROLINE

    verder,verder,verder.
    ik ben echt keihard verslaafd ;o
    & kom jy ook uit belgië? :'D

    1 decennium geleden
  • Hucci

    Verderrr

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    ghehe, heel bezig hé
    hmm. xd
    gewoon snel verder gaan.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen