Foto bij Seventeen- Late night talk with Emily

Eindelijk gaat dit verhaal ook weer verder na dat ik heel lang dit schrift waar het verhaal in staat kwijt was en mijn interesse nu niet zo erg meer bij TH liggen wil ik wel graag verder gaan want ik heb genoeg leuke ideeën om door te gaan.

Hopelijk vinden jullie het leuk dat ik weer door ga.

Het is half 3 als ik me kamer binnen kom, zo te zien is er niemand op mijn kamer geweest want laptop staat nog aan, normaal zet mijn vader die altijd uit als ik rond 1 uur nog niet thuis ben...

Onder in het scherm zie ik dat er iemand op msn tegen me gepraat heeft toen ik weg was, ik pak me laptop er ga er mee op bed zitten , zo te zien was het Emily en zo te zien is ze nog online.

S: Hoi, Sorry beetje late reactie...
E: Beetje? Waar heb je gezeten joh?
S: Bij Bill
E: Haha, wat zijn we weer grappig... Zeg is eerlijk waar was je?
S: Bij Bill, hij heeft me net naar huis gebracht en vroeg of ik mee wil op tour en dat jij eventueel als het mag ook mee mag...
E: Sam stop is met liegen
S: Ik lieg niet ik ben dood serieus En! Ik ga morgen sowieso met hem mee.
E: En je school dan? Als het waar is wat je zegt moet ik je teleur stellen ik ga niet mee, je weet hoe me ouders zijn en ik wil me school afmaken.
S: Oké dan ga ik alleen en school boeit me niet echt dat weet je toch?
E: Ja dat wist ik wel, maar ik vind het wel stom van je.
S: Tja boeit me niet.
E: ik merk het, nou ik ga, spreek je ooit dan nog wel eens als je echt weg gaat...
S: ik ga echt, dus spreek je ooit nog wel weer is... Doei...


Ik sluit af en ga me slaap ook maar is opzoeken...

Reageer (1)

  • Luckey

    yeah!!
    heb dit verhaal net gevonden en super leuk
    ben blij dat je niet alles meer in het midden heb staan
    dit leest een stuk lekkerder

    leuke vriendin....
    abo

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen