Foto bij He's so cute!!

Shannon...

Het is zondag, Shannon gaat naar buiten.
Ze loopt door de straat en ziet Josh staan met een jongen die ze herkende van school. Ze durfde alleen niet naar hem toe te gaan.

''Hey Joshjee!'' Roept ze en ze loopt naar hem toe om hem een knuffel te geven.
''Hi Shannon! Alles goed? Ken je Robbie al?'' zegt Josh rustig en wijst naar Robbie.
Shannon kijkt Robbie aan en voelt dat ze begint te blozen. Hij lachtte zo lief naar haar.
''Nee, ik denk niet dat we elkaar kennen.'' fluisterd ze verlegen.
Robbie glimlacht en deedt z'n armen open.
''Mag ik ook een knuffel van jou?'' zegt hij rustig en hij knipoogt naar Shannon.
''Jij wel hoor knapperd.'' en ze vliegt in z'n armen. Nadat ze geknuffeld hebben kijkt hij haar verbaasd en verlegen aan.
''Noemde je me nou knapperd?'' vraagt hij verlegen en hij begint te blozen.

Shannon kijkt verschrikt en voelt dat ze nog meer begint te blozen dan ze al deed.
''Oh.. zei ik dat hardop? Sorry!'' zegt ze vlug en kijkt naar beneden.
Ze ziet een hand op d'r afkomen, de hand van robbie. Hij tilt haar hoofd zacht omhoog en kijkt diep in haar ogen.
''Waarom zeg je nou sorry? Ik vind het wel lief hoor mooierd.'' en hij knipoogt en glimlacht weer naar haar.

Na een tijdje gepraat te hebben met Josh en Robbie loopt ze door.
Als ze de hoek om is begint ze te rennen.
Ze rent als een gek naar Rachel toe.
''Rach! Rach! Je raad nooit wat er gebeurd is! Ik heb een TE leuke jongen ontmoet!''

Rachel laat haar binnen en ze praten nog uitgebreid over Robbie, die thuis over Shannon praat.
Ze vond dat ze hem nog niet leuk kon vinden omdat ze elkaar nog niet kende.
Maar ze wilde hem dolgraag leren kennen.

Ze schreef over hem in haar dagboek en ging slapen.
Morgen begon er weer een week school.
Ze had geen zin, maar aan de andere kant weer wel.. want dan zag ze Robbie weer.
Met die gedachte viel ze in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen