Hello failure.
Door Megan's ogen:
Ik heb geen idee waar ik ben, ik dwaal hier door de gangen, vind mijn kamer niet terug, kom zoveel verschillende mensen tegen. Ik ben bang, ik heb het gevoel alsof ik hier nooit thuis zal horen. Wie ben ik? Wat doe ik hier? Goede vraag. Ik ben verdomme weggestuurd door mijn ouders door mijn slecht gedrag, ze vinden dat ik wat moet 'afkoelen'. Ik heb niets gedaan, oké, zij vinden alles wat ik doe verkeerd, wel ik niet. Hoe zou dat toch komen.
Ondertussen was ik al aan de uitgang, aan het wachten op de bus naar school. Ik zag daar wat kinderen hangen en hoopte dat ik naar de juiste kant ging, ik wist niets, was totaal niet voorbereid, net alsof je in 'the middle of nowhere' beland.
Er kwam een meisje naar me toe.
'hi, ik ben lisa.' zei ze vriendelijk en tegelijk arrogant. 'Hoi, Megan, aangenaam.'
'Ludgardis Pegasus middelbare school? Nieuw?'zei ze weer op diezelfde arrogante toon.
'jup, geen idee waar ik naartoe moet. Ik vind zelf me eigen kamer niet terug.'
'welke kamer heb je dan?' vroeg ze al iets vriendelijker. '712' 'aah, in mijn gang, wel, dan zal ik wel je nieuwe vriendin worden. De rest van de kinderen sucken toch voor dood.'weeral een arrogante toon.
Fijn,
Ondertussen waren we al ingestapt op de bus.
Het meisje dat naast me zat, lisa dus, nam haar ipod en luisterde naar wat muziek. Ik hoorde wat beats dus veronderstelde dat het R'n'B was ofzoiets.
Ik nam daarop ook mijn ipod, zette wat metal op en ging uit mijn dak.
Ik voelde een of andere hand me mee trekken. Die lisa dacht al dat ze me kende, ze trok de oortjes uit mijn oor en schreeuwde luid : 'het is hier hoor'. Fijn dacht ik.
Na een saaie schooldag.
bus terug, Lisa zat niet in mijn klas, ze had denk ik een uurtje na school, want ze zat niet met mij op de bus. Of ik had natuurlijk de verkeerde bus gekomen.
Maar, niet heus,
Gelukkig kwam ik aan waar ik aan moest komen, ik wist nu al niet waar naartoe, trappen volgen en de cijfertjes. Hier is het. ik was eigenlijk nog niet echt in mijn kamer geweest, enkel vanochtend om alles in te laden, maar dat was het dan ook.
Ik besloot om eerst mijn kamer in te richten, boeken te kaften en te leren voor morgen, daarna zou ik naar het secretariaat gaan om info te vragen over wat mag en niet mag.
Want ik wil al niet meteen op mijn nieuwe school worden weggestuurd.
Reageer (1)
prachtig eerste deel,,
1 decennium geledensnel het 2de lezen.
my all <3