This week flew by..
Dag na dag ging voorbij, Robbie voelde zich helemaal thuis in Yorkshire.
En Yorkshire High was een van de beste scholen waar hij tot nu toe op gezeten had.
Hij voelde zich goed en kende in een week meer mensen dan hij ooit had gekend.
Josh hielp hem als hij iets niet wist en beschouwde hem als z'n beste vriend.
Moet je nagaan dat Robbie nog nooit een beste vriend had gehad.
Het was vrijdag en Josh bleek ziek te zijn.
Robbie reedt naar school en ging in 'n hoekje staan.
Hij was nog steeds een beetje terughoudend als hij alleen was, maar hij praatte tegen de mensen die hij kende die langs liepen.
Hij had 5 uur op school gezeten en eindelijk was hij uit.
Het weekend begon maar eerst ging hij nog naar Josh. Hij reedt snel langs de supermarkt en haalde een mand fruit en thee.
Hij belde aan en de moeder van Josh deed open.
Robbie mocht niet naar boven.
''Sorry jongen, maar Josh is echt heel erg ziek. We willen niet dat jij ook ziek word.'' zei z'n moeder en glimlachtte.
''Maakt niet uit hoor mevrouw, kunt u zeggen dat ik langs gekomen ben en dit aan hem geven?'' zei Robbie vriendelijk.
Hij zei gedag en ging snel naar huis.
De dag ging voorbij en Robbie had geen zin om beneden te zitten met z'n ouders en zusje.
Dus ging hij maar naar bed.
Hij douchte, poetste z'n tanden en ging in bed liggen.
Hij dacht na en deedt toen z'n licht uit.
Deze week was veel te snel voorbij gegaan.
Er zijn nog geen reacties.