Ik had haar vast. Ze had haar broer en vriendin laten stoppen. Ze was enorm krachtig. Net als Rune en Raphaël.
‘Neem hun gevangen! Ze zijn te kostbaar om te laten sterven.’ beval ik de vampiers. Ik vond het vreselijk toen Jane haar martelde maar ik snapte niet waarom de twee andere de pijn voelde tot Raphaël riep dat ze de band moest breken. Daarna werd er een vuurbal naar Jane gestuurd. Ik kon haar gevangen nemen. Doordat ik haar aanraakte zag ik al haar herinneringen. Hoe ze al jaren met Raphaël en Rune trainde met hun gaven. Dat Raphaël ook emoties kan manipuleren en genezen en dat Rune een warrior is en water kan sturen. Zij wist zelf niet tot wat ze kan bereiken. Ze was telepathisch. Ik wist dat ze Jane haar gave ook kon gebruiken net als Alec zijn of mijn. Ze kon het weer manipuleren en de natuur maar daar kon ze nog niet zoveel mee omdat die gave voor haar nog moeilijk was. Rune en Raphaël werden vast gegrepen.
‘Zet hun in de cel en zorg dat er twee wachters staan. Alec en Felix.’ beval ik. ‘Dream jij gaat braaf zijn en naar mij luisteren.’ zei ik tegen haar. Fuck you! riep haar gedachten Ik zal je nooit gehoorzamen. Het deed me pijn maar ik zou nooit Dream bij haar broer en Rune laten. Zij is veel machtiger. Ze zou Alec kunnen tegenhouden. En dan hadden we geen kans meer tegen hun. Ik moest haar trouw aan mij maken.
‘Jane kom jij bij mij mee?’ vroeg ik haar. Jane begon te stralen. Ik trok Dream mee naar mijn slaapvertrek. ‘Hou de wacht aan de deur Jane’ zei ik tegen haar.
‘Ja meester’ antwoordde ze me en bleef aan de deur staan. Ik trok Dream mijn kamer binnen er zette haar op mijn bed. Ze keek me dodelijk aan.
‘Dream ik weet als je wilt dat jij me verslaat maar laat ik je één ding duidelijk stellen als jij iets uithaalt laat ik je broer en Rune dat voelen. Dus aan jou de keuzen.’ Ze keek me boos aan.
‘Best’ zei ze kil. Ze keek uit het raam en keerde me de rug toe. Hoe moet ik haar handelen? Ze was nu zo anders. Ik snap wel waarom maar ik wil niet dat ze me haat. Ik wil dat ze van me houdt, me aanbid. Ik wil de macht over haar.
‘Je weet dat ik een gedachtelezer ben dus denk aan die dingen als ik niet in de buurt ben.’ zei ze met een kwade stem.
‘Hoe weet ik dat je mij niet meer hoort dan?’ vroeg ik haar uitdagend.
‘Geen idee,’ zei ze eerlijk.
‘Dus kan ik het even goed hier doen.’ zei ik uitdagend. Zou ze Rune en Raphaël kunnen horen? Ik hoop van niet. Ik wist niet hoe sterk haar gave was. Ik liep naar haar toe. Ik zette me naast haar op het bed. Ze negeerde me. Ik tilde haar haar uit haar nek en zette mijn lippen tegen haar nek. Ik zou haar niet bijten en in een vampier veranderen tot ik de macht over haar had. Ze zou dan nog sterker zijn. In haar gaven en fysiek. Ik zou geen kans tegen haar maken. Ik hoorde haar gedachten in mijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen