Foto bij This can't be real

Hoi:)

Nog een hoofdstuk:D
I love this picca of him <33333

xxx Esmee

Sam pov:

Dit kon niet waar zijn. Hij had me bedrogen. Hij stond daar te zoenen met Lineke. Ik zag dat het echt was. Iedereen eromheen stond te joelen. Dit kon niet, dit mag niet! Ik dacht dat wij bij elkaar hoorde! Ik rende huilend terug de wc in. Ik hoorde buiten iedereen stoppen met joelen. Zo te horen waren ze klaar met zoenen. Ik had dit nooit gedacht. Ik was even op de wc en hij stond te zoenen met die bitch! Ik hoorde iemand met hakken schoenen binnen komen. Aan de stem te horen was het Lineke. 'Skater ik heb gewonnen hoor je me!, hij houdt van mij! Ik zag je net wel staan kijken hoe we aan het zoenen waren!' zei Lineke. Ik reageerde niet. Ik hoorde haar weg lopen en ik hoorde Demi binnenkomen. 'Sam! waar zit je? Ik ben het Demi!' Ik maakt de deur van de wc open en kwam betraand naar buiten. Demi sloeg haar armen om me heen en trooste me. 'Ik kwam aanlopen toen ik iedereen hoorde joelen, ik wou weten wat het was en toen zag ik Justin en Lineke' zei Demi. Ik wist dat ze me wou helpen. 'Sam, ik moest van Justin zeggen..' zei Demi. Ze wou nog meer zeggen maar ik onderbrak haar. 'Zeg niks over Justin ik haat hem! Ik dacht dat wij bij elkaar hoorden maar ik had het mis! Hij hoort bij Lineke ik heb het zelf gezien!' zei ik door mijn snikken heen. 'Shhtt rustig maar. Ik zal niet zeggen wat ik van Justin moest zeggen als je dat niet wilt' 'dankje, je bent mijn beste vriendin Demi!' snikte ik. 'Kom ik ga wel naar de congierge zeggen dat je naar huis bent omdat je je niet lekker voelde' 'dankje echt dankje wat moest ik toch zonder jou als vriendin?' zei ik.

Reageer (3)

  • Clove8

    verder ik dacht dat justin van haar houd

    1 decennium geleden
  • Courageux

    Niet huilen!
    Maar ik moest iets laten gebeuren vond ik.. duss maar ik vind het ook niet geweldig dat hij nu met een ander zoent maar jaa...

    Xxx Esmee

    PS; dit is mijn andere account

    1 decennium geleden
  • Hucci

    Verderrr
    WatIk Nou gezegt eahh
    Het is veel te erg Kgaa huilee nou alemaal door Jou dankje x:(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen