Foto bij Lineke

Hoii,

Ik verveel me en ik had zin om een nieuw hoofdstuk te schrijven.
Ik probeer er elke dag 1 op te zetten maar vaak lukt dat niet met huiswerk. Therese en ik hebben nogal veel SO's en proefwerken de laatste tijd. Nou jaa genoeg over ons leven.

Reacties?(A)

xxx Esmee

Justin pov:

Ik word wakker door de wekker. Ik haat dat ding. Altijd moet het 's morgens afgaan als ik een leuke droom heb over mij en Sam. Nog nooit heb ik zoiets voor een meisje gevoeld. Bij Caithlin was het andersHeb ik Caithlin wel goed geschreven?. Voor haar had ik niet zoveel gevoelens als voor Sam. Wij horen gewoon bij elkaar. Ik pakte mijn kleren en liep naar de badkamer. Ik nam een lekker warme douche. Na het douchen deed ik mijn kleren aan en ging ontbijten. Daarna pakte ik mijn fiets en ik fietste naar Sam. 'Hey sgat' zei ik zacht in haar oor voordat ik haar een vlug kusje gaf. 'Hey lief' zei ze. 'We krijgen een nieuw kind in de klas vandaag, weet je nog?' zei ze toen we net aan het fietsen waren. 'Ja, weet ik. Ze heette Lineke toch?''Ja'

Sam pov:

'We krijgen een nieuw kind in de klas vandaag, weet je nog?' zei ik. 'Ja weet ik. Ze heette Lineke toch?''Ja' zei ik na zijn vraag. We waren bijna bij school. Ik had al van wat groepjes meiden gehoord dat Lineke een knap meisje was. We kwamen op school aan en ik zag Demi naar mij toe rennen. 'Saaaaaaaaaaaaaaaam!' riep ze keihard. 'Deeeeeeemiiiiiii!' riep ik keihard terug. Ik gaf haar een knuffel. Justin keek ons raar aan waardoor wij in de lach schoten. 'Sam die Lineke is op school en iedereen had gelijk dat ze knap is. Alle jongens hangen nu al aan haar''Ow, ach wat boeit het ik heb Justin en hij zal me nooit verraden voor zo'n modelletje of wat ze dan is' fluisterde ik in haar oor. Justin keek me aan en vroeg of ik klaar was. We liepen hand in hand naar binnen en Lineke kwam op ons afgelopen. Iedereen had gelijk ze is knap! 'Kijk eens wie we hier hebben, DE Justin Bieber met?' zei ze heel arrogant. 'Dit is Sam, mijn vriendin''Dat kind is jou vriendin?''Ja heb je daar problemen mee?' zei ik snel voordat Justin iets kon zeggen. 'Nou ja!' zei ze. 'DE Justin Bieber hoort bij een meisje met stijl, zoals ik en niet bij een skatemeid met een baggy-broek aan.' zei ze er snel achteraan. 'Als jij er problemen mee hebt dat ik iets met Sam heb dan heb je pech want ons krijg je niet uit elkaar' zei Justin. 'Okee we zullen zien wie er gelijk heeft' zei Lineke. Ik mocht haar al meteen niet. 'Jus, ik ga even naar de wc ben zo terug''Okee Sam'. Ik kwam terug en ik kon het niet geloven...

Reageer (4)

  • xCarpeDiem

    staan te zoenen??

    1 decennium geleden
  • ultraviolence

    Het is Caitlin =P

    1 decennium geleden
  • Hucci

    nee ja gata ni zeggen dat ze...
    Je weet wel uhuu Nee! da mag nieee:(

    1 decennium geleden
  • Hucci

    nee ja gata ni zeggen dat ze...
    Je weet wel uhuu Nee! da mag nieee:(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen