Foto bij You... and me...

*De laatste dag. Een uur voor Justin weg moet, terug naar Amerika.*

Justin's pov:
Ik moest het haar nu vragen. Nu ik hier was. Ik had haar eergisteren gezegd dat ik van haar hield, en zij had gezegd dat ze ook van mij hield. Dus moést ik het vragen. Vóór ik terug in Amerika was. Vóór de volgende 'Do You Have A Girlfriend?'-vragen.
Ze porde me in mijn zij.
'Justin? Aarde aan Justin!'
Ik lachte. 'Wat?'
Ze lachte ook. 'Heb je niet gehoord wat mam vroeg?'
Ik keek verontschuldigend naar Diane (Dat is dus de moeder van Chloë eh (flower) )
'Ik vroeg hoe laat je op het vliegveld moest zijn.'
'19.45u,'antwoordde ik treurig, terwijl ik er aan dacht dat we nog maar één uurtje hadden.
Diane knikte. 'Oké. Gaan jullie Justin's spullen dan al maar pakken.'
Chloë knikte en sprong op. Ze trok me aan mijn arm met zich mee.
Toen we op haar kamer waren, pakte ze haar gsm. Ze richtte hem op me en ik keek haar vragend aan.
'Ik moet toch een foto hebben?'
Ik keek rond naar alle posters. 'Zo te zien heb jij wel genoeg foto's,'lachte ik. 'Maar ik niet.' Ik pakte snel mijn Iphone uit mijn broekzak en ze grijnsde.
'Dan mag ik toch zeker ook wel een foto?'
Ze knikte. 'Maar ik eerst.'
Ze trok snel een foto van mij en ik deed hetzelfde. (wel van hààr & niet van zichzelf, of course _O_)
Toen trok ze er nog eentje van ons samen.
'Mooie,'lachte ze toen ze die foto bekeek. Ik stond er met een enorme grijns op. 'Mooier dan al die anderen.' Ze gebaarde naar de posters aan haar muur.
Ik knikte en haalde diep adem. Ik ging het haar nù vragen.
Ze kuste me zacht op mijn lippen, en even was ik helemaal vergeten wat ik wilde vragen. Maar toen ik in haar mooie, diepe ogen keek, herinnerde ik het me weer.
'Chloë?'
'Ja?'Ze keek me lachend aan.
'Ik wil je wat vragen.'
Ze knikte. 'Vraag maar.'
'Ik...' Even vroeg ik me af of het toch niet beter was om dit onderwerp nog even te laten, maar ik keek in haar prachtige ogen en wilde haar voorstellen. Aan de wereld.

Reageer (10)

  • MocroOChiick

    Goood Story!(Y)

    1 decennium geleden
  • Sofieeee

    die foto zal je snel nog is terugzien, misschien morgen?? hint hint x)

    1 decennium geleden
  • Sacre

    i love it!
    snel verdeeeeeeerr!
    x

    1 decennium geleden
  • Fiennes

    JaaaaaaaJaaaaa.
    snel verderr <3

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen