Foto bij I love you.

I like Justin Bieber.

&

I like reacties.

&

I like you all.

&

I like Quizlet.
Dus nuu ga ik verder schrijven.
(yeah)

Chloë's pov:
'Wat?'vroeg hij, terwijl hij me vol ongeloof aankeek.
Ik haalde mijn schouders op. 'Nou ja, je bent een beroemde ster. Er zijn véél meisjes die je als hun vriendje willen, hoor.'
Hij keek me nog steeds ongelovig aan.
'Wat?'vroeg ik beschaamd.
Hij schudde zijn hoofd. 'Geloofde je echt dat ik met een ander meisje zou zijn? Dat ik je zomaar zou laten vallen?' Nu keek hij me aan alsof ik niet goed snik was.
Ik sloeg mijn ogen neer en knikte zacht.
'Maar...' Hij aarzelde even. 'Ik heb je elke dag gebeld! Denk je dat ik je zou bellen als ik er met iemand anders vandoor was?'
Ik haalde mijn schouders op.
'Wat dacht je nou toch, Chloë! Ik hou van je! Trouwens, ik zou nooit voor zo'n dom, Amerikaans meisje vallen. Daarvan zijn er 13 in een dozijn! Van jou, Chloë, is er één. Jij bent uniek.'
Ik zuchtte gelukkig.
'Ik hou van je, Chloë,'zei hij serieus.
'Ik ook van jou, Justin. Al langer dan je denkt. Ik hou al van je, langer dan ik je écht ken.'
'Hou je van mij? Of hou je van de Justin Bieber die op het podium staat en stoer doet? Want dat was de Justin die je kende, voor je me écht ontmoette.'
Ik lachte. 'Ik hou van alle twee, gekkie.' Ik wreef even door zijn haar. 'Maar toch vooral van jou, Justin. De normale, lieve, leuke, knappe jongen.'
Hij grijnsde. 'Lieve, leuke, knappe?'
Ik knikte, en keek snel weg.
'Verdiend deze lieve, leuke, knappe Justin dan niets?'grijnsde hij.
Ik lachte en kuste hem.
Tuurlijk verdiende hij iets! Hij verdiende beter dan mij. Hij verdiende een knap meisje. En daarom was ik bang dat onze relatie straks al kapot was, voor ze begonnen was. Door een knap meisje.

Reageer (11)

  • Sofieeee

    Verder!!!!!!!!! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen