2. Een verrassing...
‘zijn’ Pov.
Ik werd grijnzend wakker. Ik had haar te pakken, in mijn slaap. Ik denk na en wist dat het niet waar was. Ik werd boos. Ik wist niet meer wat ik deed bij haar. Ik wilde iets doen wat ze niet leuk vond. Ik haatte haar. Als ik haar onschuldige ogen zag, broeide het kwaad in mij op. Die blik, haar manier van praten en lopen deed mij huiveren. Ze was bloed mooi, maar tegelijkertijd zo lelijk als een Heks. Dat is ze namelijk, een heks. Stiekeme dingetjes doen, en dan het..pats boem…Uitmaken. Ik kon het niet aanzien toen ze in de tijdschriften stond met Justin. Ik heb het gekocht en in brand gestoken voor haar huis. Toen ben was ik zo boos, dat ik haar ben gaan stalken, dag in dag uit. Ik heb haar bedreigd met de dood. Want ze kan het niet goed maken, wat ze mij heeft aangedaan. Ik heb haar verschillende dingen aangedaan, wat ik beter niet had kunnen doen. Daardoor ben ik nu opgepakt. Maar niet voor lang, want ik zal snel ontsnappen, en dan…Dan begint haar ellende pas echt. Ik grijns bij het idee dat ik haar weer te pakken heb. Ik zal haar krijgen, die vuile slet. Er werd op mijn deur geklopt. “Je Ontbijt is hier,” zei de portier. Het werd door het piep kleine raampje geschoven. Ik legde het neer op een tafeltje, midden in mijn cel. Honger had ik niet. Ik ging weer liggen om voor de zoveelste keer een ontsnappingsplan uit te denken. Ik had geen idee hoe ik dat wou gaan doen. Ik had het vertrouwen er in dat het zou lukken. Opeens ging ik recht op zitten. Het ging lukken.
Chloe’s Pov.
Het was vrijdag, Ik mocht naar huis. Justin bleef een paar dagen nog bij mij, hij moest helaas weer concerten geven. Hij had een kleine tour, die hij niet kon afzeggen. Ik lag nog in mijn bed, Het was negen uur in de ochtend. Mijn moeder zou zo komen en Justin was hier vlakbij in een hotel. Ik wou bijna weer gaan slapen, als de deur voorzichtig open gaat. Het was Justin. “Chloe, je bent al wakker,” Zei Justin verrast. “Ja, ik heb deze nacht gelukkig wel rustig geslapen, ik had bijna geen last van nachtmerries,” Zei ik. “Mooi zo,” Zei Justin. Hij ging aan de rand van mijn bed zitten en kuste me. Al gauw werd de kus een tongzoen. “Zelfs nu je net wakker bent, ben je mooi,” Zei Justin. Ik glimlachte. “Ik ben blij dat ik weer naar huis mag vandaag,” Zei Ik blij. Toen kwam mijn moeder binnen. “Hee Chloe, Hee Justin. Kijk eens wat ik heb meegebracht? Een mandje met allerlei babyspullen,” Zei mijn moeder trots. “Babyspullen?!” Zei ik. “Had Justin het nog niet verteld dan?” Vroeg mijn Moeder. “Ik wilde het net vertellen toen u binnen kwam,” Zei Justin Grijnzend. “Ooh..Nou ehh, dan ga ik maar even de kamer uit,” Zei mijn moeder een beetje ongemakkelijk. Ze liep de kamer uit en deed de deur dicht. “Babyspullen? Wat is er aan de hand?” door alle tegenstand had ik niet door wat er aan de hand zou kunnen zijn. “Nou je bent euh…Zwanger,” Zei Justin. Mijn mond viel open. Ik. Zwanger. “Van jou?” Vroeg ik. “Ja gelukkig wel,” Zei Justin. Ik dacht na. Het had natuurlijk ook van ‘hem’ kunnen zijn. Ik was blij, blij dat het van Justin was. “Justin, wil je echt vader worden?” “Het is niet het beste moment nu om zwanger te worden, maar ik wil zeker vader worden,” Zei Justin. We gaven elkaar een knuffel en een kus. Mijn moeder kwam weer binnen, in tranen. “Ik word oma,” Zei ze dolgelukkig. Ik was blij voor mijn moeder. “Justin, ga je nog op tour?” “Nee, pas over 2 weken,” Zei hij. “Dankje schat, dat je zoveel voor me over hebt,” Zei ik tegen hem. “Ik heb alles voor je over, dat weet je toch?” Zei hij. Ik kon mijn geluk niet op. Na de laatste, vreselijke maanden, was mijn toekomst weer een beetje zeker. Ik krijg een baby.
Reageer (3)
super goed geschreven!!
1 decennium geleden;o verder.
1 decennium geledenZe wist zelf niet dat ze zwanger was x'D
1 decennium geledenverder =]