Foto bij the hellsfire academy (25)

hey de belangrijke gast in deze pic is die me zen zwart haar en zijn naam is Taiga. Btw dat is geen reuzetampon zoals mijn vriendinnen denken in zijn mond maar een ijsje

1 Week na het schuimparty insident was alles weer rustig Gabri en Izumi waren niet weg van elkaar te krijgen, elke keer je Miku tegen kwam plakte ze tegen Atsushi, bij Michiyo en Yoshi was het iets subtieler zij liepen vooral hand in hand (blond en subtiel in dezelfde zin gaat da wel :P). "Ba ik wordt er ziek van" zij Chiaki "Wat" vroegen Miyabi en Masa in koor "Al die liefdes pericele" antwoorde ze. Masa, Miyabi en Kumiko hadden daar minder last van. Chiaki wandelde maar wat door de school toen ze tegen een meisje met een paraplu, devil's vleugels en staart liep "o Nanaho het spijt me" sij ze meteen. Iedereen kende Nanaho een 1 zaat en een Goth (zaols er wel meerdere waren), ze was ook bekend om dat ze een succubus was maar nog nooit een gast had gekust (btw mensen die het niet weten dat zijn monsters bekend om de ziel van het mannelijk geslacht te stelen via een kus, de mannelijke versie wordt een incubus genoemd). "nikske ze" zij ze opgewekt (ze was ook bekend om vrij opgewekt te zijn van tijd tot tijd) en ze liep verder zoals gewoonlijk liep er een horde gasten achter haar gat aan. 'raar om ze zo vroeg al te zien' dacht Chiaki 'normaal komt ze pas tevoorschijn rond schemerin'. Ze ging naar het veld om haar boogschieten te oefen, ze spande haar boog mikte op 1 van de rozen en schoot maar door een plotse en harde windvlaag vloog de pijl naar de verkeerde kant recht in het gat van een gast die just gebukt stond Chiaki kon het sarcasme niet laten en riep "bonzai". Ze liep naar de gast en zij "gaat het", "zei ik er soms goed uit met die pijl in men gat" antwoord hij scherp "Sorry laat me je helpen" zei Chiaki ze trok de pijl er uit "Hier aandenke" zei ze en gaf het aan de gast "Ik ben Chiaki btw" "Taiga" antwoorde hij "speel jij ni in de schoolband" "jep piano" lachte ze terug "Taiga je wordt bij de diricteur verwacht" ging het door de Micro "Moe gaan" antwoord hij "Niks veel van de mensen die ik ken worden naar de directeur gestuurd" lachte ze. Hij liep weg en toen hij aan het einde van de gang was draaide hij om en kwam hij terug nam de pijl en liep toen terug weg.

Liefde, Liefde en meer liefde :P

Reageer (3)

  • sarmey

    lawl reuzetampon xD

    verder schrijve ;p

    1 decennium geleden
  • SpaceBunnie

    bonzai ? OMG BONZAI ???

    waarom is die gast op de prentje op een reuzetampon aant sabbelen ?

    verderdoen ^^

    1 decennium geleden
  • CuppieCake

    snel verder xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen