008
De volgende dag
ik word ruw wakker gemaakt door Jamie die op mijn bed sprint, met mij erin. 'STA OP STA OP STA OP' 'Waaaat' zeg ik terwijl ik een kussen naar zijn hoofd smijt. 'Nouuu we gaan vandaag naar de universiteit weet je nog, even rond kijken... Kom op Laila get your ass out of bed.' nog half in mijn droom denk ik ohja, de universiteit... OHJA DAT IS VANDAAG. ik ben in een keer klaar wakker en spring samen met Jamie op mijn bed. 'WIJ GAAN NAAR DE UNI WIJ GAAN NAAR DE UNI'. Ik duw Jamie naar beneden en zeg dat hij moet gaan douchen want hij stinkt 'dan moet je maar niet 's ochtends sporten.' Terwijl hij doucht kleed ik me om. Wanneer ik bezig ben om de rits van mijn jurkje dicht te doen wordt er op mijn deur geklopt. 'Come on in' Zayn stapt mijn kamer in. 'Oh hi Zayn, zou je mijn rits even dicht kunnen ritsen?' Terwijl hij mijn rits dicht rits kucht hij zacht. 'Uhm Laila, ik wou je eigenlijk ook wat vragen, kunnen we even op het bed gaan zitten?' Ik wordt helemaal nerveus en dacht terug aan het moment toen mijn moeder me vertelde dat ik geadopteerd was. 'Tuurlijk, je kan me alles vertellen.' 'Nou ik wou je vragen of je mijn bruidsmeisje wou worden, ik weet dat ik alleen maar bruidsjonkers hoor te hebben maar ik heb het met Perrie besproken en we willen graag dat je ons bruidsmeisje wordt. 'OH MY GOD JAA NATUURLIJK WIL IK DAT'schreeuw ik nogal hard. Ik begin hem helemaal plat te knuffelen. 'Maar Zayn, ik wil je eigenlijk ook al heel lang wat vragen, waarom heb je mij nooit eerder opgezocht?' Aan Zayn zijn gezicht te zien schrikt hij nogal van mijn vraag. 'nou eh, ik weet niet, ik was er denk ik niet klaar voor om een zusje te hebben, een biologische bedoel ik. Ik heb zo weinig herinneringen aan Pakistan vroeger en ik kan me jou nauweijks herinneren, maar een paar kleine dingetjes. Ik was denk ik bang dat je teleurgesteld zou zijn in mij.' 'Oh wauw, ik ben helemaal niet teleurgesteld, ik ben zo blij dat jij mijn broer bent... Maar waarom ben je me nu wel komen opzoeken eigenlijk?' 'Meerdere redenen, ik wou niet dat je erachter kwam dat je geadopteerd was zonder dat je mij kende, en Louise heeft me overgehaald, familie betekend veel voor mij en hem en hij heeft me eigenlijk daaraan helpen herinneren, dus as er iemand is die je moet bedanken is het Louise wel. Trouwens over Louise, hoe gaat het tussen jullie?' Ik begin te blozen en stamel 'Lou Louise? Waar heb je het over? Er is niks tussen mij een Louise?' Zayn begint te lachen en zegt dat zelfs een kip beter kan liegen dan mij. 'No worries, he likes you too' Zayn kust me op mijn kruin en loopt de kamer uit. ik val achterover en denk aan zijn woorden 'He likes you too. Jamie komt zoals gewoonlijk weer schreeuwend mijn kamer in en vraagt waar ik blijf. Ik kijk hem aan en dezelfde woorden als die Zayn me net vertelde 'he likes me too.' 'WAT WAT WAT' Jamie wordt weer helemaal druk en begint rondjes te springen. Ik besef eindelijk hoe laat het is en sleur hem met mij mee. 'Come on Romeo, ik vertel je later alles in de Starbucks, BUT FIRST, LET'S SEE THST UNI.'
Er zijn nog geen reacties.