Foto bij Hoofdstuk 6.1 - De Herinnering Achterna

Sorry dat het zo lang geduurd heeft eer er een nieuw hoofdstuk online kwam!
Ik ben net door een moeilijke periode gegaan op m'n werk en privé, dus vertalen lukte me niet zo goed.
But now I'm back, baby!
Enjoy dit nieuwe hoofdstuk dat zich afspeelt in Hermeliens herinneringen.


“Wel, uit ervaring weet ik dat je meer baat hebt bij erin te gaan dan gewoon van bovenaf te kijken. Waarom ga jij niet eerst, Hermelien, en dan kom ik na jou, Malfidus,” Stelde Harry voor.

Hermelien knikte, nam eens diep adem, en stak haar hand in de koele vloeistof. Zodra haar vingers het oppervlak raakten, werd haar hele lichaam erin getrokken. Malfidus werd misselijk door haar in de kom te zien verdwijnen. Als Harry niet zo verwachtingsvol naar hem keek, had hij misschien zijn beslissing van zonet herdacht. In plaats daarvan stapte hij naar voren en volgde Hermeliens voorbeeld. Hij nam ook nog even diep adem en raakte de inhoud van de stenen kom aan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen