Foto bij Chapter 10: Verus amicus nunquam amici oblisviscitur

In het vorige hoofdstuk is Clint overleden en vertrekt Celeste uit de toren van de Avengers.
Dit hoofdstuk is voornamelijk Celeste en de Bakerstreet boys (a.k.a. Sherlock en John)

Verder is het je misschien opgevallen dat mijn titels van spoilergevende falende zinnen naar Latijnse zinnen zijn gegaan. Dit is mede om een verandering aan te geven. Ik ben namelijk al weer 2 jaar bezig met dit verhaal (yes ergens dezer dagen heb ik precies twee jaar geleden het eerste hoofdstuk geüpload).
Het viel mij op dat ik de eerste zes hoofdstukken nou niet mijn beste writing skills zijn (nu ook niet, maar ze zijn in ieder geval beter dan eerst). Daarnaast ben ik in bijna twee jaar maar een paar weken vooruit gegaan. Zo was het in Chapter 7 nog steeds ergens in januari 2015.
Daarom was er al een time skip in Chapter 9 en is Celeste weggegaan bij de Avengers. Daarnaast heb ik hoofdstuk 11 al sinds hoofdstuk 8 bijna klaar (ik had ineens inspiratie voor latere hoofdstukken oké!).

In ieder geval geniet van dit hoofdstuk en laat vooral je analyse achter Celeste.
En als je vragen hebt stel ze gerust

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Hyacintho

    'A true friend will never forget the old friend.'


    STUCKY AFSCJEJBGWYIFJ

    ‘Steve?’ ‘Hmm, wat is er?’
    ‘Waarom heb je de hond Bucky genoemd?’ vraagt een nieuwsgierige Bucky. ‘Omdat het kan. Also kan je alsjeblieft anders gaan liggen? Mijn arm valt in slaap.’ Vraag ik hem.


    MY BABIES ASGYUDWIBF

    Nadat ik vier keer snel achter te klop word de deur opengedaan door een al wat oudere vrouw.


    Hudson yess!

    Verder een schoorsteenmantel die helemaal vol ligt en skelettenhoofd.


    Je weet dat dat een schedel heet, toch?

    Ik draai mij om naar Sherlock, die mij recht in de ogen aankijkt, zijn ogen even versmalt en zich dan naar de bank verplaatst en daar gaat liggen.


    Om de één of andere reden moest ik hierom lachen. Het is heel in character voor Sheryl.

    Oh als blikken konden doden, dan was die lange spaghettisliert, met sexy cheekbones, dood geweest.


    Meest accurate beschrijving ooit.

    Ik had heel misschien ervoor gezorgd dat een oude vriend de weg kon vinden naar Steve, maar dat terzijde.


    Wacht wat? Cellie heeft ervoor gezorgd dat Bucky bij Steve terechtkwam? Dit heb ik even gemist.

    ‘Eventjes, just so you know, ik ben geen Amerikaan. Ik werk weliswaar voor een in Amerika opgerichte organisatie, maar dat maakt mij verder niet meteen een Amerikaan John.


    Wat Is Celeste? Een Zoektocht Naar Haar Ware Identiteit.

    ‘Ja, de aan-knop zit aan de zijkant.’ Zegt Sherlock met een kleine glimlach op zijn gezicht./quote]

    Sassy Sherlock! I approve

    Er komt een melding voorbij van een nieuw lied van Halsey.


    *beukt de tafel omdat ze zo excited is* *begint Him & I te zingen*

    ‘You can’t just run around punching people you don’t like, Sherlock!’ Zucht ik terwijl ik met mijn arm een van de bewakers wegduw nadat hij mij los heeft gelaten.
    ‘Maar hij maakte racistische opmerkingen, Celeste.’ Roept Sherlock gefrustreerd terwijl hij over zijn wang streelt met zijn hand.


    Yes punch racists.

    ‘Dus hoe gaan we al dit bloed wegkrijgen Sherlock?’ Ik draai mij om naar Sherlock.


    Bloed kan je onder andere wegkrijgen met een goed stuk zeep of melk.

    ‘Zal ik doen.’ Klinkt zijn stem. En voor deze keer heb ik ook echt het gevoel dat Sherlock het zal zeggen. Normaal zou hij het als nutteloos beschouwen, maar misschien deze ene keer niet. 'En vergeet niet, zijn dood was niet jouw schuld.'


    Sherlock is een goed mens en John is een schat.

    Ik trek een wenkbrauw op als of te vragen wat er is. Het enige wat ze doet is glimlachen en knikken, om vervolgens weg te lopen. Ik kijk hoe haar gedaante steeds verder weg loopt.


    I ship them

    De man lacht terug, maar doordat hij aan het lachen is zakt zijn bril een beetje af. In plaats van “menselijke” ogen te zien, zie ik vel gele ogen met een zwart streep erin, zoals een kat.


    CROWLEY? Wat doet hij op een vliegveld? Vluchten laten vertragen? Maar dat kunnen we toch ook zonder demonen?



    Sorry dat dit niet zo'n heel lang is. Ik vond t wel heel leuk en ook aardig van je dat je dit doet (:









    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen