Foto bij the hellsfire academy (24)

Michiyo's outfit in de eerste concert reeks al is ze blond en heeft ze geen vleugeldjes

"We moeten Gabri uit die depressie krijgen" sprak Izumi "Izumi we moeten je nog iets vertellen" zei Miku "nog een reden waom hij zo deprest is" "Kent ge die legende van the vampirebride" vroeg Miyabi "Ja 1 vanb de profs heeft het er overgehad" antwoorde Izumi "Zie het is geen legende wij doen het alleen niet meer" ging Miyabi verder "Toen hij zag dat zelfs Michiyo's heling niet helpten kon Gabri je niet laten sterven en heeft hij jouw zijn vampirebride gemaakt vandaar de kracht en zo maar dat betekend ook dat hij alleen bloed van jouw kan nemen en dat wilt hij niet". "Please Izumi praat met hem een vampire kan niet op dierenbloed leven" de stoeren Miyabi keek haar smekend aan "ik wil mijn kleine broertje ni zien sterven". "Ik mijn vriendje ook niet" Izumi keek naar boven met een vastberade blik "meiden maak ik denk dat we deze keer groffer geschut moeten boven halen dan vorige keer om hem terug optelappen". Izumi ging de kamer binnen (stinken dat het er deed niet normaal) ze naam een mes en maakte een wonde op haar onderarm. Izumi zag Gabri op kijken en hij had het bloed geroken en door de honger ging alles verder op instinct, hij vloog meteen op Izumi's arm en toen zijn honger weg was kijk hij op. En probeerd weg te trekken maar Izumi drukt hem tegen haar en zegt zag "ssshhh this goe this ni erg ik weet alles en ik vindt het ni erg jij hebt mijn leven gered laat mij dan dat van jouw reden" Toen Gabri eindelijk rustig was kwammen de meiden binnen in dikke stralingspakken Masa en Chiaki begonnnen de karkassen op te ruimen. Miku en Izumi stakken hem in een bad. Miyabi hield zen kleren vast met een tang liep door de gang alroepend wegweze stralings gevaar. Toen ze aan het waskot kwam propte ze de kleren in een wasmachien kapte er waspoeier, toen ze het wasmachien wau dicht doen besloot ze gewoon heel de doos waspoeier er bij te doen.
Even later was heel Hellsfire bedekt in schuim. Stonde alle leerlingen in hun zwemgrief in het auditorium. Michiyo riep heel luid "schuimparty" en the gang begon weightless van All Time Low te spelen. Het liedje liep ten einde toen het schoolhoofd binnen kwam (in zwemshort man hé's hot) "Wie is hier de organisator van deze party" iedereen wees meteen Miyabi "Waarom ben ik dan niet uitgenodigd" lachte het schoolhoofd
Het feestje ging door tot smorgens vroeg en de lessen werden afgelast vanwegen de katers die meer als de helfd van de leerarenkorps had. Dat betekende dus meer Party

Oe wat gaat er volgende keer gebeuren wachten dus

Reageer (3)

  • Morgenster

    kei gaaf ze hebben een coole directeur ik wou dat ik er z'n 1 had op school

    1 decennium geleden
  • SpaceBunnie

    Wendy ik ben niet comfortabel met het feit da ik dooie beesten moet opruimen --'

    maar doe zo voort meid ^^

    1 decennium geleden
  • CuppieCake

    veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen