6
Het is inmiddels al een paar dagen sinds de wedstrijd, ze hadden uiteindelijk met 3-1 gewonnen, Viktor heeft me duizend keer geappt en heel vaak gebeld maar ik heb op niks gereageerd. Ella en ik zijn sindsdien allemaal leuke dingen gaan doen zodat ik hem kon vergeten, volgens Ella. We zitten nu op een terrasje in Enschede, we gingen even de stad in en zitten nu met een paar tassen een drankje te doen. "Heb je nog iets van Nic gehoord?" Vraag ik aan Ella, ze waren op meedere dates gegaan maar veel heb ik er niet meer van gehoord. "Ja, euhm, hij heeft me gevraagd." Zegt ze "Echt?! Wanneer?!" Zeg ik enthousiast, ze lacht "Ja een paar dagen geleden." Zegt ze verlegen "Wat heb je gezegd?" "Ik zei ja." Zegt ze weer verlegen "Oh my godd wat leuk!" Zeg ik blij. "Is er tenminste een goeie jongen bij ajax" lach ik, maar voel me er ook kut over. In de verte zie ik 2 knappe jongens lopen, ze zien er zo bekend uit, ik kan mijn vinger er niet op krijgen. En dan zie ik het, Lasse en Nic. "Ell, wat doen Lasse en Nic hier?" Ell kijkt verbaasd op. "Huh?" Ze kijkt die kant op, Ella springt op en rent naar Nic toe en vliegt hem om de hals. Ze komen deze kant op. "Hey mel" zegt Lasse en knuffelt me. "Hey Lasse" hij laat los en ik knuffel Nic "Hey Nic" "Hey mel" we gaan allemaal weer zitten. "Hoe is het met je?" Vraagt Lasse aan me. "Prima" antwoord ik kort, ik heb geen zin om erover te praten. "Met jou?" Hij knikt. Ze bestellen een drankje en praten verder. Nic en Ella zijn in gesprek en Lasse tikt me aan. "Gaat het echt goed?" Ik twijfel en schud dan mijn hoofd "Natuurlijk niet maar wat moet ik eraan doen" hij kijkt me aan met medelijden. "Wil je niet met hem praten?" Vraagt hij. "Er valt niks te praten, ik was gewoon weer een van de velen, wie ben ik voor hem? Niks." Zeg ik iets te hard. "Mell, ik denk dat het dit keer wel anders zat hoor." Hoor ik Nicolai ineenkeer zeggen. "Hij is zichzelf niet meer, nadat jij vertrokken was flipte hij helemaal, hij wist niet wat hij moest doen." Gaat hij verder. "Misschien moet je even met hem praten" komt Lasse erbij. "Ik weet het niet" zeg ik twijfelend. "We moeten morgenavond tegen FC Twente, als je wilt kunnen jullie komen, dan kan je met hem praten" zeg Lasse, ik kijk Ella aan en ze knikt als een gebaar van doe het. "Oke dan, maar niks tegen hem zeggen" ze knikken allebei "We geven jullie namen door bij de beveiliging" ik knik. De serveerster komt en we rekenen af. We nemen afscheid en gaan dan naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen ga ik op bed zitten met m'n laptop. Ik scroll door mijn Facebook heen en begin dan met het klaarmaken voor bed. Als ik eenmaal klaar ben ga ik in bed liggen, ik twijfel nog een beetje over morgen, maar val dan in een diepe slaap.
Ik word langzaam wakker en kijk op m'n telefoon, het is 13:27 ik heb een appje van Lasse waarin staat hoelaat we er moeten zijn. Ik app het Ella door en spring dan onder de douch. Als ik er uit kom kleed in me even om in een nike tech pak en ga ontbijten. Als ik daar klaar mee ben ga ik mn tanden poetsen en zet daarna de tv aan en kijk even naar Ink Master.
Ik kijk op mijn telefoon en zie dat Ella gebeld heeft en bel haar terug. "Hey ell, je belde?" "Jaa, mell Nic zei dat we er om 5 uur moeten zijn in plaats van 4." "Oh okee is goed" "heb je nog iets van Viktor gehoord?" Zucht "Nee" "Oke dan, tot straks" "Doeei" ik hang op en besluit iets aan mijn haar te doen. Ik fohn het en stijl het weer recht. Ik kijk in mijn kast en bedenk wat ik aan kan. Ik pak een gescheurde hoge spijkerbroek met een grijze trui en een klein wit tasje en mijn witte Adidasjes eronder, ik doe mijn makeup en 3 kwartier later ben ik helemaal klaar. Ik kijk op de klok en het is 16:27 ik pak mijn leren jas en rij richting Ella.
We rijden met Ella naar de Grolsch Veste, het is niet heel ver dus we zijn er zo. "Zenuwachtig?" Vraagt Ella. "Beetje wel" ze zegt niks meer en we rijden de parkeerplaats op. Eenmaal aangekomen gaan we maar naar de hoofdingang, we geven onze namen door en we mogen doorlopen naar de Skybox. Als we daar eenmaal zijn zien we Lasse Nic en Jasper. We begroetten ze alle 3 en praten wat. "Waar is hij?" Vraag ik aan Lasse als derest diep in gesprek is. "Kleedkamer, moet ik je brengen?" Ik knik, ik voel de zenuwen in m'n buik maar weet zeker dat ik met hem moet praten. Lasse loopt voor me en doet de kleedkamerdeur open, ik sta achter hem dus niemand ziet me. "Joël en Daley, kunnen jullie misschien heel even gaan?" Vraagt Lasse. Ze kijken raar maar toch knikken ze, als ze mij zien begrijpen ze waarom en lopen naar de Skybox. "Waarom moesten ze gaan?" Vroeg Viktor "Omdat er iemand met je wilt praten" zegt Lasse en hij doet even de deur half dicht. "Klaar?" Ik knik "Succes je kan het" en geeft me een kus op mn voorhoofd en loopt dan weg. Ik doe de deur open en kijk viktor recht in z'n ogen aan. "Mell??" Zegt hij in shock. Hij kijkt me heel verbaasd aan en komt naar me toe en knuffelt me. "Zeg me alsjeblieft wat ik fout gedaan heb, ik snap het echt niet." En laat me los. We gaan allebei zitten en ik zucht. "Ik weet dat ik net als al die anderen ben, die je voor de lolt hebt en daarna weggooit alsof het niks is. Ik weet waarom je het uit maakte met je ex en waarom je zo stresst" leg ik uit en kijk naar mn schoenen. "Mell, jij bent niet zoals derest, echt niet geloof mij, sinds ik jou zag, wist ik dat ik degene gevonden had bij wie ik vooraltijd wil zijn, al die meisjes, was voor de stress dat is al voordat ik jou had ontmoet mell, echt waar. Sinds jij tegen mij aanbotste heb ik geen meisje meer aangeraakt. Ik wist wat ik wou en dat ben jij. Geloof me alsjeblieft." Ik was sprakeloos, in de war en duizelig. "Ik ben echt heel erg in de war" zeg ik uiteindelijk en kijk hem nogsteeds niet aan. Hij pakt m'n kin vast zodat ik hem aankijk, hij drukt zijn lippen op de mijne, hij geeft me een lange kus en haalt ze er af. "Je bent alles voor me, door jou geloof ik weer in mezelf, dat ik het kan." Zegt hij en kijkt me diep in m'n ogen aan. "Ik hou van je"
Er zijn nog geen reacties.