1
Ik word wakker en kijk op de klok 09:00 vandaag had ik afgesproken om met mijn vriendin, Ella, naar Amsterdam te gaan, we hadden een dagje vrij en besloten we om even goed te gaan shoppen.
Ik zou mezelf even voorstellen, ik heet Mell ben 19 jaar en heb bruin haar en groene ogen, ik ben ongeveer 1,66 dus lang kan je het niet noemen
Ik stap uit bed en was mn gezicht, daarna ga ik even wat eten en poets mn tanden, ik begin aan mijn make-up en zo zijn we 3 kwartier later, ik kleed me om in een hoge zwarte skinny jeans en een dikke rode trui met mijn vans als jas pak ik mijn zwarte bontjas met capuchon, mn haar laat ik hoe het zit, namelijk een dikke bos krullen. Ik app Ella hoever zij is en wacht op haar antwoord.
Ik: Hey Ell, bijna klaar?
Ell: Yesss, je kan alvast deze kant opkomen.
Ik pak mijn zwarte Louis Vuitton schoudertasje en ga naar mijn auto, een kleine zwarte Fiat 500 ik rij richting Ella wat maar 10 minuutjes rijden is, nog niet eens. Eenmaal aangekomen toeter ik zodat ze weet dat ik er ben. Ze doet haar voordeur open en sprint naar de auto toe. "Hey girl!" Begroet ze me een geeft me een knuffel "Heeyy" zeg ik en doe muziek op, Ella is heel mooi, ze heeft lange bruine haren en bruine ogen, net een Victoria secret model zou je zeggen, ik daarin tegen heb meer curves, ik ben niet dik maar heb een aardig cupje en een redelijke achterkant, of zoals Ella het altijd zegt "Kim Kardashian 2.0" Reggeaton Lento van Little Mix begint zich af te spelen en ik rij richting Amsterdam.
Eenmaal aangekomen parkeer ik bij de bijenkorf parkeergarage. We stappen uit en staan gelijk bij de dam. "Mell ga staan ik moet een foto maken van je" ik doe de welbekende wegkijk pose. "Klaar?" Vraag ik Ella en ze knikt, ik maak nog een paar fotos van haar en we lopen de Kalverstraat in.
Na een paar uur te hebben geshopt zitten we nu bij een cafeetje op het Rembrandtplein. "Besef even we hebben alleen de Kalverstraat gehad, we moeten zo die andere nog!" Zegt Ella en neemt een slok van haar ijsthee, ik knik en kijk naar mijn tassen. Bershka, Zara, Pull and Bear, Forever 21. Ik neem een slok van mijn ice tea green en scroll even door mijn Instagram. We praten nog een beetje en besluiten weer door te gaan, net wanneer we weer de kalverstraat inlopen knal ik keihard tegen niemand aan en vallen we beide op de grond. "Oh my god sorry!! Gaat het?" Vraag ik en probeer op te staan. Auw. Ik voel mijn knie pijn doen en pak 'm gelijk vast. "Nee het spijt mij! Gaat het?" En hij kijkt naar mn knie. Ik schud mijn hoofd. "Kom probeer op te staan" en hij helpt me met opstaan en Ella ook. Ik sta nu met ondersteuning van hun en kijk de jongen aan. "Hey jij bent toch van Ajax?" Vraag ik en hij lacht "Ja klopt." Ella kijkt me verbaasd aan. "Ja mijn broer en vader zijn fanatieke Ajax supporters ik pik hier en daar wel wat op" leg ik uit. " Oh jij bent geen supporter?" Zegt hij op een sarcastische beledigde toon. Ik lach "Nee niet echt, het spijt me" lach ik verder, hij lacht ook en ik probeer nu zelf te staan. "Lukt dat?" Vragen Ella en De Ajax speler, we lachen alle 3 "Ja lukt wel, ik kan er weer tegen aan" lach ik. We lachen wat en Ella schreeuwt "Oh my gosh, Mel, Saks Fifth Avenue heeft sale!" Ik kijk op en ze trekt aan mn arm en loopt erheen. "Sorry! Ik kom je nog wel tegen, nog bedankt" schreeuw ik naar hem en hij zwaait.
Na een lang dagje Amsterdam erop te hebben zitten, zitten we weer in de Auto richting huis. "Hij was wel knap he?" Zegt Ella uit het niets, ik bloos en knik "Maar ja alsof ik hem hierna nog zie, het is een voetballer he El" ze knikt en zegt niks ik doe de radio aan en Questions van Chris Brown speelt af.
Er zijn nog geen reacties.