Goodnight
Ik droog mijn tranen af en ga terug naar huis, als ik thuiskom leg ik mijn jas weg, zet de tv aan en ga ik wat in de zetel liggen denken. Denkend over de dingen die er zijn gebeurd vandaag, denkend aan Pieter. Ik lach weer door aan hém te denken, ik voel me echt geweldig als ik aan Pieter denk, ik krijg een warm gevoel vanbinnen. Ik heb dit al een tijdje, maar als ik terug kijk naar onze gesprekken op msn dan zie ik dat hij echt zo lief is. Ik dacht dat hij compleet anders zou zijn in het echt, maar hij is werkelijk lievig. Hij laat me lachen als ik me slecht voel, hij geeft me moed als ik het even niet zie zitten. Mijn hart gaat als een gek tekeer, en ik voel me warm vanbinnen. Ik heb dit al langer, maar vandaag is het heftiger geworden. Ik weet niet of hij hetzelfde voelt, ik wacht af want ik ben niet de persoon die haar gevoelens open en bloot op tafel legt aan de andere persoon. Ik hoop natuurlijk dat hij ook van me houdt, maar ik probeer het rustig aan te doen, want wie weet wilt hij me niet en dan ben ik gebroken. Ik wil mijn gsm even checken en krijg net een sms'je... net als ik mijn eerste smsje wil bekijken, dat van mijn moeder is. Ze schrijft dat ze later thuiskomt dan verwacht want het is fille op de autostrade, nadat ik dat sms'je verwijder van mijn moeder krijg ik weer een ander binnen. Deze keer is het van Pieter, ik begin al blij te lachen bij het lezen van zijn naam, hij stuurt 'Het waren supermomenten samen vandaag met jou! X'. Ik begin weer te glimlachen en ik stuur 'Vond ik ook.. x' terug; als het bericht is verstuurd kijk ik even naar de datum en verschiet me een ongeluk. Het is 14 februari, en dat betekend Valentijn, Pieter en ik zijn naar de bioscoop geweest op Valentijnsdag! 'No wonder that day was great'
'And why do I think English?' dacht ik en keek terwijl vreemd. Ik besluit om vroeg te gaan slapen want ik ben moe, maar ik kijk eerst even of ik niks te doen heb voor school. Niks te doen voor school, super! Ik doe de lichten overal uit, zet de televisie af en ik ga naar boven om me aan te kleden, en daarna in bed te duiken. Ik zet mijn pc uit en duik mijn bed, ik bekijk nog wat smsjes van Pieter waar mijn hart van smelt, leg mijn gsm weg en probeer te slapen.
'And why do I think English?' dacht ik en keek terwijl vreemd. Ik besluit om vroeg te gaan slapen want ik ben moe, maar ik kijk eerst even of ik niks te doen heb voor school. Niks te doen voor school, super! Ik doe de lichten overal uit, zet de televisie af en ik ga naar boven om me aan te kleden, en daarna in bed te duiken. Ik zet mijn pc uit en duik mijn bed, ik bekijk nog wat smsjes van Pieter waar mijn hart van smelt, leg mijn gsm weg en probeer te slapen.
Er zijn nog geen reacties.