Foto bij #7 Edward Cullen

Ik parkeerde mijn auto, naast die van de Culles. Alice kwam op me af lopen en gaf me een knuffel. 'Bella! Ik heb je gemist, hihi.' Ze huppelde vrolijk. 'Bella.' Jasper zwaaide vanaf een afstandje. 'Met jou heb ik nog niet echt kennis gemaakt.' Edward kwam op me af lopen, en gaf me een hand. Hij deed normaal, niet afstandelijk, ookal waren zijn ogen nog steeds pikzwart. 'Bella, Bella Swan.' Ik schudde zijn hand, zijn hand was sterk, glad, wit en koud. Ik kreunde hoorbaar terwijl ik mijn rooster bekeek 'gym..' Ik haatte dat. 'Ik heb ook gym.' Rosalie glimlachte flauwtjes. 'Tring!' De bel ging. 'Ik heb Biologie.' Ik glimlachte en draaide me om, maar een stevige hand hield mij vast bij mijn schouder. 'Wacht, ik ook.' Edward glimlachte zijn scheve glimlach, en ik smolt. Waarom was hij zó leuk? 'Gezellig.' Ik zocht naar mijn woorden en glimlachte onzeker. 'Je moeder is hertrouwd, hé?' Het leek erop dat hij een gesprek wou beginnen. 'Ja, met Phil.' Waarom zij ik zijn naam, nou weer? 'Oh.' Hij keek strak voor zich uit. We kwamen bij het lokaal, en ging naast Edward zitten. We kregen een stencil en moesten onze wangcellen gaan bekijken. Ik schaamde me dood.

Reageer (1)

  • MeLovesMusic

    Ooh ik haat Biologie. x]. Die opdrachten zijn altijd zo stom. Hahaha. Wij moeten nu frúítvliegjes onderzoeken =$. Ach ja. Edward doet tenminste wel weer aardig tegen haar, dat is ook al heel wat waard !
    Gauw verder bitte.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen