Chapter 1 ~ We're a(n) (un)happy family
De wielen van de trein gaan rond en rond, zo brengen ze mensen heen en weer. Welkom terug Serena van der Woodsen en little Waldorf - Gossip Girl
Autumn keek verveeld naar haar telefoon. Haar gedachten waren vol en ze voelde haar buik draaien, al die tijd was ze weg geweest en nu is ze opeens terug. Vele mensen wisten niet waar ze was en ze had een hele uitleg te doen.
Autumn hield niet veel van haar moeder over in tegenstelling van haar zus.
Mensen dachten altijd dat ze een van der Woodsen was maar dat kon ook komen omdat ze meestal alleen thuis waren als zij er waren.
Waldorfs hielden van de spotlight, dat had ze wel geërfd.
Maar ze was terughoudelijk en wou niet Blair "overshinen." Zo stond ze altijd in de schaduw van haar zus en zo werd haar leven langzaam hel...
De trein stopte en ze pakte haar spullen maar toen ze uitstapte botste ze tegen iemand aan. "Sorry." mompelde autumn en ze hield haar hand uit naar het meisje dat was gevallen.
Toen die zich omdraaide schrok ze enorm.
Het was geen onbekend meisje het was Serena, haar zus beste vriendin.
Autumn keek haar aan en zonder erbij na te denken kwamen de woorden al uit haar mond.
"Wat doe jij hier?!" Serena glimlachte flauwtjes en stond op. "Ik ben terug van kostschool." Autumn schreeuwde het bijna uit. "KOSTSCHOOL?!"
De mensen om hun heen keken hun raar aan, Serena glimlachte. "Sorry ik leg het een andere keer uit, ik moet gaan." Ze zwaaide en ging er van door.
Autumn nam plaats in de stationshal en wachte en wachte. Maar haar moeder kwam niet.
Op een geven moment werd ze op haar schouder getikt door een oudere man met twee kinderen.
"Sorry dat we je storen, we hoorden dat je hier al een uur zit."
Hij keek naar haar alsof hij zich schuldig voelde.
"Ik ben Rufus Humphrey en dit zijn mijn kinderen, Dan en Jenny."
De Jongen en het meisje zwaaide vriendelijk.
"Ik ben Autumn, Autumn Waldorf. Je hebt vast veel slechte dingen over mijn familie gehoord. Sorry daarvoor."
Dan glimlachte zacht. "Dat is niet erg."
Rufus sloeg een arm om Jenny heen. "Als je wilt, we hebben nog een bed over"
Autumn glimlachte. "Dat zou fijn zijn."
Dan pakte haar koffer en Jenny haar arm.
Misschien ging ze niet naar huis maar vond ze wel een thuis.
Gespot, Little Waldorf mee met Lonely Boy' en Little J's Familie. Pas op Queen B. Je verliest straks Je eigen familie nog aan hen. - XOXO Gossip Girl
Er zijn nog geen reacties.