Hoofdstuk 6
Dat gaat goed zo, wij komen zeker weten aan onze dagelijkse lach behoeften toe.
De pauze is voorbij en Caroline en ik lopen naar de gymzaal toe.
Snel hebben we ons omgekleed en lopen we de gymzaal binnen. Ik hoop dat we niet gaan basketballen of hard moeten lopen. En dan zie ik de ringen hangen. Yes, we gaan ring zwaaien.
Ik ben echt een van de weinigen die dit echt leuk vind. Caroline vindt het vreselijk! Maar zij vindt wel meer vreselijk. Hoi dames. zegt meneer Parker. Onze gymleraar is nog erg jong, hij is nog maar 20 jaar ofzo. En hij is heel aardig. Caroline en ik kunnen het goed met hem vinden. Vooral Caroline, meneer Parker heeft wel eens tegen haar gezegd dat hij zeer onder de indruk is van haar.
En natuurlijk hebben we haar daar mee geplaagd. We zeggen nu de hele tijd dat hij een oogje op haar heeft. En Caroline maar ontkennen dat het niet zo is. Het is kansloos, we weten gewoon dat het wel zo is. We gaan zitten op de bankjes en praten nog even verder over de pauze.
Dan komt B. binnen lopen. Mijn hart gaat sneller kloppen. Hij ziet er ook zo leuk uit.
Oké Dawn, stop met dagdromen over B.!
Even later is iedereen in de gymzaal, Zo we kunnen beginnen, ik wil dat jullie allemaal op grootte gaan staan. Zegt meneer Parker.
Ik sta op en ga naast Caroline staan. Wij zijn toch even groot. Daar staat B. 4 plaatsen van mij verwijderd. Ik hoop zo dat ik bij hem kom! Meneer Parker gaat de groepjes maken.
B. zit niet bij de eerste 4. Als het telkens met groepjes van 4 is, dan zit ik net niet bij B.
Jullie 4, nee euhm 5 ga maar bij de tweede pion staan. Gaat meneer Parker verder.
Heb ik dat nou goed gehoord? Zit ik echt bij B.? Ja, ik zit bij B. Im So Happy Right Now!
Caroline is minder blij omdat zij nu in een stom groepje zit. Ik heb best wel medelijden met haar!
Dan hoor ik Estelle zeggen: Hé B, goed man dat je bij ons zit. Ik own B.! Wat!? Zit ze nou gewoon te flirten met B.? Dat laat ik niet zomaar toe! Ik voel me nu heel erg jaloers worden, best wel slecht eigenlijk. Ik probeer me weer te concentreren op ring zwaaien. B. is aan de beurt, hij loopt er smooth naar toe, pakt de ringen en begint. Wat kan hij dat toch goed! Dawn je dwaalt weer af!
Na een tijdje ben ik aan de beurt, ik probeer het zo goed mogelijk te doen, hopelijk kijkt B.!
Als ik klaar ben loop ik zo sierlijk mogelijk langs hem, dat ging best goed!
We zijn klaar met ringzwaaien en gaan nu trefballen. Geweldig! Ik ben daar zo goed in! Niet dus, ik ben er echt heel slecht in. In de eerste minuut ben ik al afgegooid en dus kijk ik maar hoe goed B. het doet. WOW wat is hij goed! Hij vangt de bal gewoon vet snel, en volgens mij is hij gewoon het beste van het hele team! Mijn mond valt open van verbazing. Ik heb verder ook niet echt meer kunnen trefballen. Ik zat zo geconcentreerd te kijken hoe B. iedereen afgooide. Daardoor ving ik zelf natuurlijk geen enkele bal. Meneer Parker zet het spel stop. Jongens jullie mogen je aankleden, ik wil dat de meiden nog even helpen met opruimen. Nou, dat wordt dus opruimen.
Na een tijdje zijn alleen Caroline, Denise en ik nog over om te helpen. We krijgen die stomme mat niet in het hok, en die Bok helpt ook niet echt mee, dat ding staat een beetje in de weg te staan.
Het lukt niet echt hè dames? Vrouwen kunnen dit vast en zeker gewoon niet, jullie zien toch wel dat dit niet past? zegt meneer Parker op een lachende toon.
Ja dat zei ik ook al, maar ze wouden niet luisteren. Antwoord ik.
Meneer Parker helpt mee om alles in het hok te krijgen. En met zijn hulp lukt het ons wel. Goed gedaan! Iedereen High Five! zegt hij.
Huh? Denk ik, haha een leraar die ons een High Five geeft? Oké het zal wel, dat is best wel grappig!
Hij geeft ons één voor één een High Five. Dames ik zie jullie volgende week, doei.
Zag ik hem nou lachen naar Caroline? Zit hij soms met haar te flirten? Ik heb nu al zin in de volgende gymles!
Reageer (3)
egt geweldig!! die plaatjes zijn ook egt super!! Echt vet mooie uitspraken!!
1 decennium geledenINEZ!!! I'm gonna kill you wel leuk en snel verder
1 decennium geledenoooeeeh!
1 decennium geleden'caroline'
LOL
vooral dat stukje.
'toen liep b. smooth naar de ringen
haha