Hoofdstuk 5
Nu vind ik het wel grappig en lach net zo hard met Caroline mee om mijn eigen blunder.
Vriendinnen zijn er om met elkaar te lachen, en dat is zeker weten het geval.
De bel is net gegaan en dat betekend dat we nu pauze hebben. Caroline en ik lopen alvast naar onze vaste pauze-plek. Een bankje midden in de hal. Luella zit er al, ze ziet ons en zwaait vriendelijk.
We gaan naast haar zitten, en meteen begint Caroline met haar verhaal : “OMG Luella, weetje wat er is gebeurd? Dawn knipte in haar eigen hand en toen stroomde er bloed uit! Het was vreselijk!”
“ Ach het was helemaal niet vreselijk! Het is maar een klein wondje” antwoord ik zo rustig mogelijk.
“ Maar goed, wat heb jij allemaal meegemaakt vandaag Luella?” ga ik verder. Inmiddels zijn Jolice en Yasmine er ook bij gekomen. “ Nou wij hadden dus een scheikunde proefwerk gehad, en we kregen de cijfers terug. En toen ging Bianca aan iedereen vragen wat hun cijfers waren.” Ik haat Bianca, zij is een vriendin van Serena, en je begrijpt dus wel Bianca is ook een arrogante B*tch. “ En toen vroeg ze aan Nicole wat haar cijfer was, Nicole zei toen dat ze een 9 had, terwijl ze eigenlijk een 5 had. En Bianca kijk haar echt zo verbaasd aan, en toen zei ze echt zo van: Jij? Heb jij een 9?
Echt vet arrogant! Ze kon het zelf natuurlijk niet hebben dat iemand hoger dan haar had. Dus dat was best wel hilarisch!” verteld Luellla. “Hahaha”, hoor je Yasmine lachen. Echt zo’n vage lach heeft ze, heel grappig! “ Lekker voor haar! Ik vind dat mens echt vet dom! Weetje wat ook zo dom is? Wij kwamen Serena net tegen. En er lag een kluispasje op de grond, dus ik trap dat pasje weg. Hoor ik achter mij iemand met een zeurderige stem ‘B*tch’ zeggen. Dus wij draaien ons mij zien we Serena vet arrogant naar ons kijken. Dus ik zeg zo tegen haar: ‘Ach hou je mond toch domme zeekoe!’
Zij slaakt echt zo’n zuchtend geluid, net alsof ze moe was ofzo. En toen zei ik tegen haar: ‘Ben je moe?’ Serena stond echt met haar mond vol tanden, ze wist niet wat ze moest zeggen! Daarna hebben Jolice en ik haar nog even uitgelachen” Verteld Yasmine vol enthousiasme, ze had moeite om niet in lachen uit te barsten. “whahaha!” hoor je Caroline lachen. Deze keer is haar lach zo hoog dat ze makkelijk dolfijnen op kan roepen. Net op het moment dat Caroline aan het lachen was, zat Yasmine iets te drinken. En we zagen het al aankomen hoor. Yasmine verslikte zich in haar drinken door de lach van Caroline, en spuugt alles zo over Jolice heen. Hierdoor huilt Caroline al van het lachen, zit Jolice met een besmeurd shirt, en Yasmine kan ook niet stoppen met lachen.
Dat gaat goed zo, wij komen zeker weten aan onze dagelijkse lach behoeften toe.
Reageer (4)
jah, heeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar!! herrinnner ik me als de dag van gisteren:)
1 decennium geledenLOL!
1 decennium geledenbdw leuke profiel foto
1 decennium geledenwhahahaah geniaal
1 decennium geleden