Agent Holemen: Nox Aeterna [Part 3]
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Mooi geschreven.
5 jaar geledenHere we go!
Dit klinkt alsof dat monster alleen is achter gelaten door zijn familie/vrienden
Sinds wanneer hebben wapens batterijen????
How dare you still my smoll precious his arrows. Also he'll miss them, it's Clint, He notices everything (well apart from stuff that needs to be heard)
[quoteHet monster krijste het uit en rende op me af als een stier]
Monster krijsen tegenwoordig *slik
You've never been rightier before
This sounds familiar but from what? Is this a joke to Stan Lee as a FedEx deliverer with the tony stank joke? Otherwise I have no idea
WHAHAHAHA! leuk!
Hoe dun is dat monster of hoe lang is jouw pijl???
Uhm this is actually kinda gross. Though it reminds me of that part in Indiana Jones: Temple of Doom. Het enige wat mist is dat het hart in de fik vliegt. We zouden deze film een keer samen moeten kijken. Zoveel leuke scenes, zoals apenhersenen en soep met oogballen. Heerlijk!
Een handige tactiek, 'k pas het vaak toe
De eerste keer las ik over 'het donkerrood figuur' heen dus het eerste wat ik dacht toen ik man met hoorntjes las was: GROVER!
Somehow lees ik dit alsof ze de jas van The Doctor heeft gestolen... What years of fandoms can do to you...
LIANNE! WOOHOOO! Also die laatste zin dat zie ik Lianne echt doen
Erg realistisch geschreven. Ik lees hier echt Clint.
To be honest, ik dacht even dat met hij trok me mee een kamer in je iets heel anders ging doen.... oops....
Lynn is such a drama queen... really
Clint snapt mijn struggle!
1. Ship je die twee?
2. Ik zie het zo voor me hoe Clint zijn gezicht eruit ziet terwijl hij zijn mobiel pakt. Good writing!
Okay, ik ga er hier vanuit dat je met dat ziekenhuis het Metropolitan Hospital Center bedoeld? Want die ander bestaat niet, althans niet in NY. Maar als ze dat rennen dan klopt de tijd alsnog niet cause lopend ben je al bijna een uur bezig, er vanuit gaand dat de stoplichten meezitten. En dan moet je Natasha ook nog zien te vinden in Central park.
Just saying
Poor Bruce
Drama
Mag ik hier shippen?
Drama... Also kom je daar nu pas achter?
Why Steve do that? Ik bedoel Bruce is de Hulk, de Hulk beschermd hem wel. Remember dat hij zelfmoord probeerde te plegen en de Hulk de kogel(s) uitspuugde.Just saying (again) Also goddammit STEVE! HELP NATASHA!
YAAASSSSSS! WOOOOHOOOO! DOOOOOWEEEEEDOOOOO! Finally some doctor! And some Jack!
D.R.A.M.A.
Algemene Constatering: Je bent in dit hoofdstuk erg dramatisch. Not that I mind. I actually had to laugh quite a lot. Ook weer mooi geschreven en leuk gedaan. en please beantwoord mijn vragen!