-SexOnTheBeach__PLzz-[Feat-TH]_20
B:Zacht Ja wat ?
S:' Ben je boos op mij ?'
Bill draait zijn hoofd een beetje weg van jou omdat hij harder begint te wenen.
Dan pakt hij een sigaret uit zijn broekzak.
S:' Bill niet roken, dat is slecht voor je gezondheid !'
B:' En dan , ik heb er nu gewoon echt 1 nodig ! '
S:' Ik weet wat je nodig hebt !'
Je pakt zijn sigaret af smijt die op de grond, slaagt je armen ond hem heen en je kust hem..
Hij schrik wel eve maar darnaa geniet hij er ook van! Je opent je mond om hem te tongen. Het doet zo fucking goed ! Hoe zou je hem nu ooit kunnen kwetsen ? Je veegt zijn tranen af.
Je fluistert in zijn oor: ‘ Zie je dan niet dat jij de enige bent voor mij ? Ich liebe dich, Bill!’ en je geeft hem een knuffel.
B:’ Ich liebe dich auch Schatz, sorry dat ik zo reageerde..’
S:’ Geeft toch niets ! Ik hou van jou en dat is alles wat telt !’
B:’ Ja, ik had nooit gedacht dat ik nog zo hard van iemand kon houden.. Tot ik jou ontmoette. En dan dacht ik dat Tom met jou ging lopen ! ‘
S:’ Je kent Tom toch, die wilt altijd zijn pleziertje! Jij bent de écht de enige voor mij! Geloof me maar ‘
B:’ Ja natuurlijk.’
...TZ...
Baby When You Kiss Me ,, My Feet Get Of The Ground x3.
Je blijft daar nog zo eventjes met Bill kussen tot als hij een voorstel heeft. B:' Zullen we een strandwandeling maken?','Ja goed' Antwoord je. Het was al donker geworden maar het maanlicht verlichte het strand. Zo romantisch. Je doet je schoenen uit en draagt die in je linkerhand. Je loopt over het strand met Bill,,je neemt zijn hand vast en er gaat een rilling door je lichaam.'heb je het koud?'vraagt bill. 'Een beetje.'zeg je glimlachend terug. 'kom hier.'zegt hij en hij slaagt een arm over je schouders. 1000 vlinders schieten er door je buik.Dit gevoel is fantastisch!Je wou dat hij altijd zo bij je kon zijn...
Na het wandelingetje besluiten jullie om toch nog wat verder te feesten ! Er was tenslotte wat te vieren.. Jullie dansen tot Bill niet meer op zijn benen kon staan .. Van dronkenheid
Je ondersteund hem en brengt hem naar zijn slaapkamer.
B:'Blijf bij mij *hik* mm ik heb zin ..'
S:' Bill toch je kan amper op je voeten staan!'
B:' Ja we moeten toch niet rechtstaan ! *hik*
S:' Tis goe leg je maar al neer ..'
Je doet zijn schoenen uit en stopt hem in. Hij ligt in slaap voor hij het beseft. Je geeft hem nog een nachtkusje en hangt Don't disturb op zijn deur en gaat dan zelf slapen ..
Reageer (9)
Verder!!
1 decennium geledenverwittig mij!
xx
haha sppr verder
1 decennium geledenWEITAAAHH
1 decennium geleden<3
WEITER!!!
1 decennium geledenxx