-SexOnTheBeach__PLzz-[Feat-TH]_13
Sarah pov
Je wordt langzaam wakker, je doet je oge ope en kijkt rond in de kamer . Alison is al gaan werke precies. Je ziet op de bureau en briefje ligge.
Er staat op:
Heejj slaapkop,, als je dit leest ben ik waarschijnlek nog in het politiebureau.Ze wouden mij ondervrage over de moord op Amanda. Liefs x Alison
Ok dus die zal lang weg zijn. Je draait je trug om en wil naar de deur lope maar je ziet iets onder Alison haar kussen ligge precies. Natuurlijk kan je je nieuwschieregheid niet bedwinge en je gaat zien. Het is een klein paars boekje met daarop Diary. Vreemd , Je wist niet dat Alison een dagboek bij houd. Je wilt niet onbeleefd zijn maar je bent gewoon té nieuwsgiereg ! Shit er zit een slotje op . Je zoekt op de bureau naar een sleutelje .. GEVONDE ! Je opent het slotje en bladerd naar gistere...
Wat een dag ! We zijn vandaag aan onze vakantiejob begonnen in de Maladieven. En we hebben Bill&Tom ontmoet! Sarah is nog meer op Bill verliefd dan ooit te vore.. Ik kan haar geen ongelijk geve! Normaal hield ik veel meer van Tom maar hij is zo anders.. Bill is de lievere versie van Bill denk ik .. Ik weet niet wat ik moet doen, het zegge tege Sarah of tege Bill zelf ? Ik denk dat ik het nog eve geheim hou ..Misschien verander ik nog wel van gedacht . Tom was ook lief op onze date .. Ik weet het niet meer, ik ga slape nu want ik ben moe. Tot morge !
Tell me whats on your Heart ! <33.
Woow dit was toch eve een shock ö
Alison op Bill néuh dat kan toch niet ?
*KLOPKLOP*
Shit er wordt op de deur geklopt !
Ze mag niet zien dat je in haar dagboek hebt geleze!
S: Momentje !
Je doet snel het dagboek op slot en steek het terug onder Alisons kusse, en je smijt de sleutel op de bureau. Je loopt naar de deur en doet open
Het is de baas .
Baas: Ik weet dat ik je vrij gaf maar zou je niet even Alison kunnen vervangen , ze is naar de politie.
S: Euhm ja zeker .. Wat moet ik doen dan ?
Baas: Kinderanimatie in het zwembad.
S: O tof ik ben er binne een paar minuten
Baas: OK dankje wel !
De baas vertrekt en jij daarna ook naar het zwembad. Kinderanimatie , dat klinkt leuk. ^^
Bill pov
Je zit samen met Tom te ontbijten op het terras. Een lekker ommeletje met een koffie ! Maar dan zie je precies Sarah aan het zwembad ..
B: Hé is dat Sarah daar ?
T: Ja ik denk het..
Je ziet dat ze met kindere bezeg is.. een mooii zicht ! Je kijkt naar haar ,, ze toch zo mooi !
T: Hé Bill het valt niet op hoor,, strax loopt er nog kwijl uit je mond !
Je schrikt een beetje wakker
B: Oej sorry ..
T: Je houd van haar hé ?
B: Nou een beetje..
T: Een beetje veel zeker ?
B: Ja eiglek wel
T: Kust ze goed ,
B: Wààt oe weet je dat ..?
T: Ik zie ALLES ! Je weet toch dat je niets voor me kan verberge !
B: Waarom zei je dan niets ?
T: Kwou jullie niet store ..
B: O bedankt zekr En o ja ze kust super goed ..
Reageer (11)
Wat een über coole foto!
1 decennium geledenEn een über leuk verhaal!
Snel verder dus maar!
xx's
Weiter!!!
1 decennium geledenX Jennii X
whii meer bitte:P
1 decennium geledensppr verder
1 decennium geledensnel verder!!!!!!
1 decennium geledenlaat je iets weten als de volgende er is? thnx