1...De wanhoop nabij...
Chloe's pov.
Wanhopig kijk ik hem aan. Hij trekt een chagrijnig gezicht. "Dit kun je niet maken!" Riep ik. Ik wist hoe groot zijn macht was, hij kon vanalles doen met mij. Als ik zou weigeren zou dat mijn dood betekenen. "Ik kan vanalles maken, zolang jij je er maar niet mee bemoeit," Zei hij vals. Hij pakte mij beet en draaide mijn arm om. Hij was te sterk, ik kon geen kant op. Hij pakte een mes uit zijn zak en zette het bij mijn keel. "Je vertelt dit aan niemand, wat ik je nu ga aan doen, want anders..." Verder kwam hij niet, want de politie stormde de kamer binnen. De agenten keken de kamer rond en zagen ons. "Grijp hem!" Zei de aanvoerder. "Shit!" zei hij, maar het was al te laat. Hij werd opgepakt. ik kon het niet meer aan. Van de stress en de pijn werd het zwart voor mijn ogen.
'Zijn' Pov.
Ik zat in mijn tijdelijke cel. Ik was woedend, ik was bij haar, ik kon haar wat aandoen, maar ik kreeg de kans niet! Ik moest eruit, ik moest uit deze kamer. Ik begon woedend op de deur te bonken. "Laat me eruit!" schreeuwde ik een aantal keer. Ik hijgde van woede. "Ze moet dood, horen jullie mij? Ze heeft mijn leven kapot gemaakt, nu ik het hare!" Ik schreeuwde de longen uit mijn lijf, en toen ik besefte dat niemand mij hoorde, begon ik mijn cel kapot te maken. Ik schopte tegen het bed, ik trok aan de wastafel en de wc. De zweetdruppels kropen langs mijn nek. Ik keek in de spiegel en trok hem van de muur. Ik gooide hem kapot op de grond. "Ik moet haar ruineren, het moet. Het is mijn plicht om dat te doen, ze heeft het verdiend," schreeuwde ik. ik ging op mijn bed liggen en kwam tot rust. Gedachtes zoefde als een gek door mijn hoofd. ik was zo moe van de emoties, dat ik in slaap viel.
Chloe's Pov.
Ik werd wakker uit een lange, diepe en bovedien een vreselijke slaap. Nachtmerries achter elkaar. Ik werd huilend wakker. ik keek om mij heen. Ik zag Justin zitten, hij keek uit het raam. Ik zag ook mijn moeder, die erg gespannen was. "Chloe, oh Chloe je bent wakker," Zei mijn moeder die mij knuffelde, zodra ze zag dat ik wakker was. Justin keek ook op en schonk me een kleine glimlach. Wat is hij toch een kanjer. "Mama wat is er gebeurd met me?" vroeg ik haar. "Je was in coma, hij heeft je weer weten te vinden. Je was er vreselijk aan toe in je slaap. Je schreeuwde en huilde alles bij elkaar. Ik vind het zo vreselijk voor je," zei mijn moeder ontroerend. Justin was gaan zitten op de rand van mijn bed. Hij pakte mijn hand. "Ik heb de concerten van deze week gecancelled, zodat ik bij jou kan zijn," zei hij. "Justin...Wat ben je toch..Vreselijk lief," Ik keek hem verliefd aan. Hij kuste mij. Hij kuste heerlijk. De deur ging open en de dokter kwam binnen. Het viel hem gelijk op dat ik wakker was. "Zo mevrouw Davidson, u bent al wakker zie ik. We komen even een nieuw infuus aanbrengen," Toen pas zag ik het infuus dat aan mijn hand zat. De verpleegster deed er een ander zakje aan. "U zult nog 2 dagen in het ziekenhuis blijven, onder andere om te uw bloed na te meten en u nog kalmerende middelen te geven. U zult vrijdag waarschijnlijk naar huis gaan, en u moet dan een week lang thuisblijven. U mag natuurlijk wel naar buiten maar dat mag alleen als u samen met iemand gaat, er moet minstens een iemand bij u zijn, zelfs 's nachts," Het ging als een wirwar door mij heen, wel naar buiten met iemand, nooit alleen, altijd samen, rustig aandoen..."Dus dat betekent, dat ik nooit alleen mag zijn," "Jawel, maar dan is er wel iemand thuis, we hebben contact met de politie, en ze zijn heel bang dat hij ontsnapt. Hij is heel sterk, een politieman kan hem niet aan. Ondanks dat hij nu in een tijdelijk gevangenis zit, heeft u ook last van vele angst vlagen waardoor u komende tijd vaak zult flauw vallen of weer terug moet naar het ziekenhuis. Daarom moet er altijd iemand bij u in de buurt zijn," Zei de dokter. Ik was zo moe dat ik bijna niet kon antwoorden op wat de dokter zei. "Dankuwel dokter," Zei mijn moeder. "Ik zal bij haar blijven," "Ik ook," antwoordde Justin snel, en hij knipoogde naar mij. Ik schonk hem een glimlach, en viel daarna weer in slaap.
Reageer (2)
verder!!
1 decennium geledenwat een eng mensje die in de gevangenis x´D
1 decennium geleden