Pleas tell me!!
Vera keek weg en liep nu naar Renske, die nog steeds met haar hoofd op de schouder van de knuffelbeer lag, en schudde haar wakker.
Wat..! zei Renske een beetje geiriteerd.
Opstaan zei Vera die duidelijk wilde opschieten.Vera veegde nog wat mascara bij Renske weg en liep naar de spiegel.
Ik liep nu ook naar binnen en maar Larissa rustig wakker, haar haar stond alle kanten op maar ik deed mijn hand er een paar keer over en het was meteen al een stuk beter.
Ze keek me rustig aan en ik knielde naast haar en gaf haar haar koffie.
We stonden nu met ze alle bij de spiegel, nou ja zonder Bernice die was er alvast heen om plekken bezet te houden, en omdat we nog kleding aanhadden en het dus alleen recht moesten trekken wat mascara op en haar kammen waren wij ook zo klaar.
We kwamen bij de tafel aan en zag Bernice ie al plekken voor ons had bezet gehouden.
Alleen ze keek niet naar ons, want ze was druk in gesprek met een jongen.
Ik wou net aan Vera vragen met wie ze aan het bellen was maar Bernice zag ons en zwaaien dat we wel naast haar konden zitten.
Vera zei alleen vertel het zo wel met een mystereus blik..
Reageer (4)
WELKE JONGEN??!!?. MET WIE PRAAT IK!!
1 decennium geleden:S:S
VERDER(baby)
Verder..!!!!!!
1 decennium geledenWie is het nou..????????????
1 decennium geledenOewhhhh!!!^^
1 decennium geledenEn wanneer komt larissa's toekomstige vriend in het verhaall(A)
SnellVerderr!!^^