Foto bij the hellsfire academy (23)

Atsushi in menselijkvorm

"Wanneer gaat hij het Izumi eindelijk vertellen" hoorde Izumi Miku praten "Ik weet het niet maar als dat idioote broertje van mij niet snel uit zen kamer komt sleur ik hem er uit" antwoorde Miyabi "en dan ga ik het haar vertelen als hij het zo ver laat komen". Izumi liep om het hoekje en zei "mij wat vertellen" "nikse" kreeg ze meteen als antwoord. Miku, Michiyo, Kumiko, Miharu en Izumi haden PE zoals ze da int engels zegen hier in Belgie is da gewoon LO. En ze gingen hoogspringen doen de moed zonk Izumi al in de schoenen, ze was nooit goed geweest in hoogspringen. Voor iedereen was het een makie toen was het Izumi's beurt ze liep aan stoote zo hard ze kon met haar voeten. Ze vondt van haar eigen dat ze vrij lang zweefd en toen ze de mat voelde opende ze haar ogen iedereen was haar aant aanstaren met open mond zelfs de leerkracht "wat was het zo slecht" vroeg Izumi en verwachte een uitbrander van de leerkracht dat ze beter haar best moet doen ma die kwam niet in plaats daarvan zij de leerkracht "jij hebt zo juist het eerste jaars record van de eerste jaars verbroken van 4 meter jij sprong 5 meter hoog" zei de leerkracht. Izumi was zo verbaast dat ze niks meer wist van de rest van de dag tot ze savonds aant tafel zat en besefte dat Gabriel er nog niet was. Ze rende naar zen kamer klopte op de deur en kreeg een "laat me met rust" als reactie "Ik weet niet hoe lang je er al zit maar ik zorg dat ik bin graak al moet ik Masa in een sleutel laten veranderen" riep ze terug. Ze begon aan de deur te treken en trok tot haar schrik de deur los, ze liet hem vallen en ging binnen ze had vandaag al rarder dingen meegemaakt. Ze liep de kamer binnen het was donker muf ze kreeg de creeps door er alleen binnen te gaan. Maar toen haar ogen gewent waren aan het donker zag de kamer er nog erger uit de vloer lag bezaaid met dode beesten zoals raten, muisen, hier en daar zelfs een paar volgens maar voor het raam waar de maan duidelijk doorscheen zat gabriel als een donker gedaant die in 1 hand een dood dier vast hield, hij had zich duidelijk in dagen niet meer gewassen zijn nagels waren lang en lelijk en hij keek haar aan met bloedrode ogen. Zonder het door te hebben stond hij inneens achter haar legde zijn hand die duidelijk naar het bloed rook op haar ogen en fluisterde in haar oor "ga uit mijn kamer en plaatste deur terug aub" zonder het te willen draaide ze zich om liep ze naar buiten en plaatste de deur terug.
Ze liep al een tijdje versufd door de gangen tot ze tegen Miyabi en de rest botste "Waar was je now" vroeg Yoshi "we hebben je lopen zoeken" "Gabriel's kamer" kwam er nog versufd uit. Plots kwam ze weer tot haar zelf pakte ze de dichtsbijzijde persoon vast in dit geval was Miyabi het slachtoffer begonnen ze door elkaar te schudden en riep "wat is er met hem gebeurd". Ze hadden Izumi naar de ondertussen lege cafitarie gebracht en aan vroegen Koekie (zo noemde de kokin weet het niet orgineel) voor een tas met thee (met kalmerende kruiden niemand van de gang wau door elkaar geschud worden want Miyabi was er nog niet goed van). "Toen met het feest en de fight" begon Chiaki "Werdt je verwond dat weet je allemaal maar niet wat er daarna gebeurde". "Dat was het eerste bloed in heel zijn leven dat broertje zag" ging Miyabi verder "En dan nogwel dat van youw de persoon waar hij het meenst van houdt". Nu na Miku het over "Hij werdt zo kwaad en verdrietig dat het vampireblood heeft wakker gemaakt" "Hij vloog op ender welk ding dat beweegde als hij het maar kon openrijten zoals het in het engels zeggen he want beserk". "Ja de plotse wakker wording van het bloed en in zijn ogen zijn zwakheid omdat hij jouw niet kon beschermen bracht hem in iets dat ze in de mensenwereld een deppressie noemen" ging Masahiro verder "En dus zit hij in zijn kamer opgesloten met alleen het bloed van ratten, muisen wat er ook maar stom genoeg is om het in zijn kamer te wagen" "We wouden je het nog niet vertelen mss kwam hij er van zijn eigen uit maar dat gebeurde niet" vertelde Michiyo "mss kun jij hem wel helpen"

Wat gaat Izumi doen en wat gaat er met Gabriel gebeuren afwachten

Reageer (4)

  • Morgenster

    wat zielig voor G en I zeg

    1 decennium geleden
  • SpaceBunnie

    ieuw da die zich es gewn wast --'
    wa hebbe die toch me vuiligheid

    verder ^^

    1 decennium geleden
  • sarmey

    charm diene jong ;o
    kunde der allesins ni gewoon voor blijve zorge da diene een bad kan neme ofz? ;o diene zo vuil late worde xD
    slecht lief/schrijver da gij zijt ;o

    nene jk

    verder :D

    1 decennium geleden
  • CuppieCake

    omg :O
    das kei erg
    ga door aub :S

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen