Wich movie?
... Hahaa, wij hadden vandaag een vrije dag!
Maar, ik heb wel nieet verder geschreven, want...
... Hahaa, ik had een SUPERMEGAFANTASTISCHSAMSONTOFFE namiddag met Annelien & Eline & Veerle. Dus...
... Hahaa, pech gehad hé!
Wij hebben lekker Final Destination 4 gezien.
Of in het geval van Eline, de helft ervan.
Enjhaa, ik leef nog! Ö
Jawel meiden, HET WAS GEWELDIG!
& I want reactions
Chloë's pov:
Pizza eten-verliefd kijken naar Justin-Pizza eten-Verliefd kijken naar Justin-Pizza eten-Dromen over Justin-Pizza eten-Justin aanstaren-Pizza eten... Mmh... nee. Ik heb genoeg pizza. Verliefd kijken naar Justin-Dromen over Justin-Justin aanstaren-Verliefd kijken naar Justin-Snel wegkijken als Justin naar me kijkt...
Justin's pov:
Verliefd kijken naar Chloë-Pizza eten-Verliefd kijken naar Chloë-Pizza eten-Dromen over Chloë-Pizza eten-Chloë aanstaren-Pizza eten-Verliefd kijken naar Chloë-Pizza eten-Merken dat Chloë naar me kijkt en mijn ogen snel neerslaan...
'Zo, wat gaan we nu doen?'
'Geen idee.'
'We kunnen misschien nog eens een film zien?' vroeg ik voorzichtig, denkend aan de vorige keer dat we een film keken. Toen was ze tegen mijn schouder in slaap gevallen, iets dat ik hélemààl niet erg vond.
En nee, ze gaan níet Final Destination 4 zien. Volgens sommige mensen is Justin zelfs bàng voor die film, maar om een of andere reden geloof ik daar geen fluit van.
'Als het maar niet Final Destination is,'plaagde ze.
'Tuurlijk niet. We willen niet dat er iemand bang is,'plaagde ik terug.
Ze stak haar tong uit. 'Mag ik kiezen?'
Ik dacht even na en knikte toen. Ik hoopte maar dat ze geen meidenfilm zou kiezen.
'Twilight al gezien?'vroeg ze terwijl ze de dvd omhoog hield.
Ik schudde nee, maar ze legde hem terug weg.
'Dossier K. al gezien?' (Ja, I know, die's nog nieet uit op dvd maar jaa, in verhalen kan er veel gebeuren dat nieet kan hé En ik denk dat alleen mensen uit België die film misschien kennen... http://www.dossierkdefilm.be/ & nuu ken je hem wél )
Ik schudde weer van nee en ze pakte hem uit het doosje. Oepsiee, die is niet in het Engels...
Ze keek even op de achterkant. 'Oef, er zijn Engelse ondertitels.' Dat is echt zó hard niet waar, maar jaa... In verhalen kan er veel gebeurden dat nieet kan hé.
Ik lachte. 'Denk je dat ik niet genoeg Nederlands kan voor die film of zo?'
Ze grijnsde. 'Weet ik wel zeker.'
Ik lachte, maar negeerde de opmerking. 'Raar. Een Nederlandse film.'
'Er zijn er wel meer hoor,'zei ze verontwaardigd.
'Niet veel. Ik heb nog nooit een Nederlandse film gezien,'plaagde ik.
'Omdat je ze nooit zou kunnen verstaan.' Ze stak haar tong uit en stopte de dvd in de dvd-speler.
Ik schudde mijn hoofd, maar ergens had ze wel gelijk.
Reageer (12)
Haha ;d
1 decennium geledenbtw, weet er iemand mss hoe groot Justin eigelijk is?
& u story is kei mooi (:
verder schrijven (:
btw kan je ff melde als je erder gaat, ik krijg geen mails meer.
1 decennium geledenverdeeeeeeeeeeeeeeer.
1 decennium geledenhihi vederr
1 decennium geledenjustin kon toch wel nederlands;3?
1 decennium geledenof ben ik nu in de war?
anyways..
snel snel snel verder !
xoxo