Foto bij the hellsfire academy (22)

deze meid is de bitch van een snake Riko

"Izumi is terug" riep iedereen toen ik uit de ziekenboeg kwam en vlogen meteen op Izumi "mensen ik stik" piepte ze. "ssr" ging het weer in koor. Maar Izumi zag weer geen Gabriel zelfs Yoshi die blijkbaar nu ook naar Hellsfire was gekomen was er. "Ja heeft het een beetje moeilijk met alles wat er gebeurd is ma dat komt wel goe ze" zei Kumiko meteen. Alles op Hellsfire was blijkbaar zen ganetje blijve gaan en er was niks veranderd. Allsof alles maar een nare droom was maar Izumi was er zich niet van bewust hoeveel er eingelijk wel was veranderd. "Mensen we gaan verder met de les" zei proffesor Nakashima "leuk dat je er weer bent Izumi" ging hij verder. "Vandaag gaan we het hebben over een oorlog de ergste in de magische geschiedenis om precies te zijn" veel mensen begonnen meteen te zuchte waaronder Kumiko die bij Izumi in de les zat "deze oorlog is ongeveer begonnen een 1000 jaar geleden begonen en heeft een 100 jaar geduurd" hij begon te grinken en zij toen "en ja het schoolhoofd heeft er ook gevochten al was hij voor zijn soort zo oud alls jullie toen hij eindigde" iedereen begonnen te lagen "Toen was de magische wereld nog in 2 delen gesplits 1 werdt geregeerd door de koning Light en de het andere deel door koning Darkness ja cliché namen maar het is geschiedenis voor iets waooooooo" iedereen begon te laggen want prof Nakashima was net over zijn eigen voeten gestruikeld wa wilt ge dan ook met zo'n buffalos aan "alles is ook ik ga verder, de 2 koningen begonen te ruzie want Light zij dat Darkness zijn mensen, mensen uit het land van Light aanvielen dus zo is de oorlog begonnen maar daar bleef het niet bij Darkness ging naar een grootte en bekende tovenaar en vroeg hem voor hulp. Die kreeg hij dan ook een leger vol met shadows maar in ruil moest hij de troon afstaan als hij won. Light daarintegen die geliefd was onder zijn mensen vroeg de hulp van de watermaidens zij vertelde hem dat light zowe winnen. Maar Light had het verkeerd verstaan en dacht dat ze bedoelde dat hij ging winnen" hij bleef maar doorratelen en Izumi bleef gefasineerd luisteren "maar ze bedoelde dat het licht ging winnen het goede ze voorspelde ook dat hij zou sterven op het slachtveld, wat ook gebeurd is maar daar zijn we nog niet. Dus begonen de 2 koningen de oorlog ma na 50 jaar besloot de tobenaar om het over te nemen en stote Darkness van zijn troon, dus besloten Darkness en Light de handen in elkaar te slaan en zo leerde ze alle 2 dat ze elkaar egt wel nodig haden zoals het egte licht en donker"."Uiteindelijk aan het einde van de oorlog stierf Light op het slagveld en verwonde hij de tovenaar zwaar. De tovenaar vluchte Darkness bracht bijde landen onder 1 bewind maar hij nam niet de leider er was geen leider meer het werdt ieder voor zich dat heeft een paar jaar geduurd en toen werdt de magisch wereld ook een democratie maar dat is een ander verhaal dat ik nu niet ga vertellen" "U meneer" riep Izumi "Wat is er nog met de tovenaar gebeurd" "Niemand weet het er doen wel veel geruchte de ronden zoals bv dat hij en zijn kinderen en ondertussen hun kinderen ligen te w8en tot ze opnieuw kunnen aanvallen" antwoorde de prof "maar dat was het dan jonges ik zie jullie morgen weer". Iedereen sijpelde het lokaal uit en Izumi sleft door de gangen aan het denken over de geschiedenis van de magisch wereld. Toen er plots een bysball tegen haar appel vloog "Hé kunnen we onze bal terug hebben" riepen ze van op het veld. Izumi smeed hem terug maar tot haar verbazing zo hardt dat hij regt het bos invloog 100 m verder ma wat ze niet wist en de jonges van het veld wel dat de byseball tot in de stam van een boom was gegaan.

Oee wat is er aan de hand met Izumi en hoekomt dat ze het zelf ni door heeft dat volgend hoofdstuk

Reageer (3)

  • Morgenster

    cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

    1 decennium geleden
  • SpaceBunnie

    ooh waar ging de bal naartoe ?? :D

    verderschrijven ^^ en steek ellie voorbij xD

    1 decennium geleden
  • CuppieCake

    ga verder :D
    en probeer me voorbij te steken als je durft :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen