Vragen van Sempre
Q: Is er, op dit moment, een mogelijkheid dat je privé leven je taken als bemiddelaar in de weg gaan zitten? (Denk aan school, je thuis situatie of misschien je gezondheid, je hoeft dit niet toe te lichten.)
A:
- Papiliones: Nee, vind ik niet. Ik heb op dit moment best veel tijd, dus kan ik elke dag wel op Q komen. Ik ben zelf baas over mijn eigen bedrijfje, wat ik al eerder op een vraag heb toegelicht (vraag van Wiarda, op pagina 5), dus ik maak zelf mijn tijden. Dus, nee ik heb nu niets wat mij in de weg staat, ook niet in mijn privé leven. (:
- Lorem: Nee op het moment heb ik juist veel vrije tijd, die ik graag hieraan wil benutten.
- Seaworth: Ja, hier zal ik heel eerlijk in zijn. Mijn ouders liggen in scheiding en mijn vader gaat binnenkort het huis uit. Dat geeft zeker wat stress en ietwat vermindere activiteit op Quizlet. Maar, dat gaat weer over, dat gaat voorbij en dan kom ik weer in rustig vaarwater. Hoewel, misschien komt er dan weer iets anders op je pad. Dat weet je nooit. Deze situatie kan mijn taken in de weg zitten doordat ik soms wat minder online ben, omdat ik bezig ben met een niet geheel vrijwillige verhuizing. Maar, dat zijn tijdelijke problemen.
- Hooverphonic: Mogelijk mijn gezondheid, maar ik hou dit zelf zo goed mogelijk in de gaten.
- Meraki: Ik denk niet dat er iets in de weg komt te zitten, maar zeg nooit nooit, om er even een lekkere cliché in te gooien. Na ruim driekwart jaar niet meer gestudeerd te hebben en 24/7 op Q te zitten, begin ik eind deze maand wel weer aan een studie. Ik zal er misschien minder zijn, maar ik hoef maar drie dagen naar school, dus het zal echt geen groot probleem worden. Ik ben er alleen waarschijnlijk meer 's avonds ipv overdag.
- Leliana: Ik ben momenteel aan het herstellen van een rugoperatie (ben al sinds januari uit de running) het herstel is heel langzaam en gaat niet goed. Momenteel werk/studeer ik dus ook niet. Mijn eerstvolgende plannen voor studeren zijn deze tijd volgend jaar. Mogelijk dat ik wel weer parttime ga werken. Hoe dan ook, genoeg tijd om handen.
- Slughorn: Nee, dat is er niet.
- Aire: Ik ga aan mijn eindexamenjaar beginnen, dus dat wordt wel stressvol. Maar goed, mijn brein is er niet op ingesteld om langer dan 1 uur per dag aan school te besteden, dus ik denk dat dat wel goed komt (met het bemiddelen, niet met school). Ik heb tot zover nog nooit gehad dat school echt in de weg stond.
- Apaixonar: Nee, op dit moment denk ik niet dat er iets gaat zijn dat bemiddelaarswerk zal belemmeren. Ik heb redelijk wat dingen om handen, maar weet zeker dat er genoeg tijd gaat zijn.
Q: Hoeveel tijd breng je gemiddeld door op Quizlet?
A:
- Papiliones: Pfoe, minstens 4 uur per dag? Dat is bij elkaar geteld met mobiel en computer. Het kan voor komen dat het minder is of meer. Alleen ligt dat echt per dag aan en wat ik op Quizlet aan het doen ben. ^^
- Lorem: Over het algemeen niet zo heel erg veel, het is wel zo dat ik per dag mijn privé berichten drieëntachtig keer herlaad. Over het algemeen wil ik meer tijd doorbrengen op het forum, zodat ik meer contact met andere Q-leden kan doorbrengen.
- Seaworth: Als ik even tijd heb kijk ik via mijn mobiel altijd even bij de actieve topics. In de avond staat Quizlet standaard open en in het weekend en de vakanties tel ik in uren per dag. Hoeveel precies? Dat weet ik niet. Teveel, waarschijnlijk.
- Hooverphonic: Wisselt een beetje, maar ik kijk sowieso elke dag. Ik lees vooral veel mee en meestal reageer ik ook wel elke dag of minstens om de dag op een topic. Voor de wat grotere dingen neem ik vaak wel wat uitgebreider de tijd, dus dan een paar keer per week een paar uur.
- Meraki: Veeeeeeeel te veel. Als ik ook maar even een momentje niets te doen heb, pak ik mijn telefoon om Q te checken. Daar komt de tijd die ik 's avonds met mijn laptop doorbreng nog bij.
- Leliana: Poeh. Verschilt. Ik check Q wel meerdere keren per dag. Voornamelijk het forum, nu gebeurt er momenteel niet super veel op het forum dus mijn (actual) activiteit is vrij laag. Maar, hoe meer er te doen is, hoe meer ik er ben. Vrij veel, voornamelijk forum en om zelf te schrijven.
- Slughorn: Pfoe, Ik denk gemiddeld twee uur per dag. Dat wil niet zeggen dat ik elke dag twee uur achter de laptop of telefoon zit. Maar ik open Quizlet vaak even voor tien minuten op mijn telefoon, en dan ga ik weer verder met wat ik deed. Daarnaast heb ik avonden waar ik de halve avond achter Quizlet zit, maar natuurlijk ook avonden dat ik werk of zoiets.
- Aire: Ik surf vaak wat doelloos rond, maar ik denk ongeveer een uur per dag.
- Apaixonar: Ik zou nu niet gauw een schatting kunnen maken, maar wat ik wel kan vertellen is dat ik gedurende de dag heel regelmatig het forum en mijn inbox refresh om op de hoogte te blijven van alles.
Q: Verwacht je dat je nog lang op Quizlet actief zal blijven?
A:
- Papiliones: Deze vraag is (ongeveer) eerder gesteld, dus ik verwijs je met plezier naar de vraag van Beauchamp op pagina 4. (:
- Lorem: a, ik verwacht dat ik nog heel lang actief op Quizlet zal blijven. Ik ben al vier jaar lid, dat is een redelijk lange tijd. Ik heb op het moment echt geen plannen Quizlet zomaar te verlaten.
- Seaworth: Ja, absoluut! Quizlet is een unieke website met een hele hoop geweldige mensen. Dat vind je zo gauw niet weer. Ik ben antiek en blijf nog wel even!
- Hooverphonic: Ja, zeker Ik zit op dit account alweer drie jaar op deze site. Meestal als ik ergens langer dan een jaar vertoef ergens vertrek ik ook niet meer.
- Meraki: Ik ben er al bijna negen jaar en ben twee keer een tijdje weggeweest. De langste tijd was vier maanden. Zelfs in die vier maanden heb ik af en toe een keer gespiekt… ik kan duidelijk niet zonder Quizlet dus ja, ik ben er nog wel voor een laaaaaange tijd.
- Leliana: Ik zit al 6 jaar op deze site en heb 1x een afwezigheid van ongeveer een jaar gehad, maar ik verveel me nu nog lang niet en het is zo'n 'vast' iets in mijn online bestaan geworden dat ik niet verwacht daar snel klaar mee te zijn. Vind het gewoon nog steeds heel leuk.
- Slughorn: Ja, dat denk ik wel ja
- Aire: Als ik bemiddelaar wordt sowieso, want dan heb ik weer een doel op Quizlet. Maar anders weet ik het eigenlijk niet zo goed. Ik weet de laatste tijd eigenlijk niet zo goed wat ik wil doen op Q, maar dat kan best veranderen. Ik hoop dat de activiteit toeneemt, en niet af.
- Apaixonar: Ja, ik ben zeker van plan nog een tijdje rond te zwerven op de site. (:
Er zijn nog geen reacties.