Alternatieve titel: de kit(ten) fic. Happy Birthday, Inge! Ik hoop dat je mijn very fluffy fic goed vindt!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Square

    The first thing former captain James T. Kirk sees, when he walks into his living room, is his husband holding a very small, very fluffy thing. He strokes it, gently and carefully, but his face stays expressionless.
    GOED. HEEL GOED.

    ‘It’s a kitten,’ Kirk replies, feeling his mouth curling into a smile as he sits down next to Kirk.
    Twee Kirks!!! Vermoedelijk onbedoeld, maar toch zit de trope erin, whoa. 😋

    ‘I’d argue all cats are fluffy.’
    ‘Not this fluffy, Jim!’
    ‘No,’ he admits, ‘not this fluffy.’

    Logische onderwerpen voor gesprekken met je echtgenoot: the fluffiness of cats.

    Spock doesn’t reply for a second. ‘I guess I do have qualities an infant cat would appreciate.’
    Oh my gosh?? Ik wil weten welke kwaliteiten Spock denkt te hebben die een kleine kat zou waarderen ahhh

    Good thing there are no tribbles on earth.
    Ik zou oprecht geschokt zijn als dat waar was, wow. Ze zijn waarschijnlijk verboden omdat het een soort dierlijk onkruid is, maar er is 100% een illegale ondergronsde tribbelhandel gaande. Een beeld: zo'n man in en lange, donkere (en verrassend bobbelige, in dit geval) jas en met een mysterieuze hoed, die op je af sluipt en belooft je dingen te verkopen waar je nog nooit van hebt durven dromen, en dan zijn jas opengooit en in alle binnenvakjes zitten tribbles.

    ‘Good morning Nyota,’ Spock says.
    Uhura! Yes. 😊

    Spock hesitates for a moment. ‘If I remember it well, his name was Data. I talked to him some.’
    !!! HA. Oh mijn god, dat is briljant.

    ‘Spot did miss one of her kittens,’ he says.
    Spot! Dat is waarom het briljant was, haha. Het zijn kittens van een canon kat, whoa.

    ‘Geordi, my boyfriend, should be home soon. Would you like to have lunch with us?’
    Hahaha, subtiel nog een ship erin verwerkt.


    Yay, heel erg bedankt hiervoor! Het was inderdaad super fluffy, mijn hemel, zowel met de fanfic betekenis als de letterlijke, gezien de hoeveelheid pluizige dieren. Heel schattig. (bloos)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen