Hampier en Hamwolf
Mimi en Mousy waren op een avond aan het wandelen. Het was volle maan. Ze waren rustig aan het praten over zonnebloempitten, toen opeens een gegrom uit de bosjes kwam. Er sprongen 2 wezens uit, ze waren in een druk gevecht. Het waren een vampier en een weerwolf! Ze waren druk bezig om elkaar te bijten, zo druk dat ze niet in de gaten hadden waar ze in beten. HAP! de vampier beet in Mousy en de wolf in Mimi. Langzaam veranderden Mimi en Mousy. Eerst kreeg Mimi langer haar en spitse oren. Mousy kreeg lange hoektanden en werd bleek met rode ogen.
De volgende dag vertelden ze het aan Karin Black. Karin Black was een grote Twilight-fan.
Omg! riep ze uit, jullie moeten meedoen in de film 'New Moon'.
En zo, 2 uurtjes later, deden ze mee. En... ze kregen de rol! Mimi kreeg de rol van Jacob Black en Mousy de rol van Edward Cullen. Toen de film af gingen ze naar de première van de film samen met Karin Black, Inez Bloemetje, Meike Lennart, Janique High-heels en Willeke Smiley.
Na de première veranderden ze in een hamwolf en een hampier, en gingen ze op jacht. Een paar dagen later waren er nog 10 andere hamwolven en hamvampieren in de stad bijgekomen. Dus stuurde Karin Black ze naar het ik-mag-niet-bijten kamp. En gelukkig kwamen er niet meer hamwolven en hampieren bij.
Reageer (4)
dit is echt té grappigxD
1 decennium geledenhaha. leuk
1 decennium geledenHaha ! OMG Geniaal!
1 decennium geledenmuwhahahaha jij bent echt geniaal soms dan
1 decennium geleden