Oppas en opvang Hoofdstuk 2
ik kan me niet meer zo goed herineren wat er verder in die 2 jaar van mijn leven is gebeurd, een paar dingen die ik me wel kan herinneren is, dat mijn opa en oma gewoon nog werkte en ze geen verlof van werk mochten nemen voor mij. ik moest dus weer naar een oppas, dit keer hoopte ik op een vaste oppas 1tje waar ik me aan kon hechte maar dat gebeurde helaas niet. dit keer kwam de oppas bij mij thuis dit keer was het een man. er zat een raar luchtje aan die man ik weet niet wat het was maar het rook wel lekker. even later lag ik te slapen, maar die man was nog niet weg. toen ik wakker werd waren er nog 2 mannen bij gekomen. dat waren blijkbaar vrienden van hem, er was ook 1 meisje bij, ik weet niet meer wat ze daar deed, ik weet nog wel dat ze voor mij moest zorgen maar elke keer moest ze ook weer met zoon jongen mee naar de slaapkamer van opa en oma. ik wist niet wat er aan het gebeuren was of met mij gebeuren ging. het meisje was zag er lief uit maar later op de dag zag ze er een beetje afgedankt uit. die 2 gasten gingen weg en zij en mijn oppas bleven over, ze moest mij de fles geven van hem. mijn opa en oma kwamen weer thuis toen ze mij de fles aan het geven waren. ze vroegen aan hem of dat zijn vriendin was en hij zei ja. ik snapte er niks meer van dan gaat ze met andere jongens de slaapkamer in en dan is ze ineens zijn vriendin. ik wou dat ik dat op dat moment aan mijn opa en oma kon vertellen. het was de rest van de avond een gewone avond. volgende dag was het weer zo die oppas kwam met "zijn meisje" en mijn opa en oma gingen weg, even later kwamer en 3 andere gasten op bezoek, ik kreeg eerst aandacht van ze en toen ging dat meisje weer met 1 van die gasten naar de slaap kamer. ik snapte er nix van en begon te huilen, die oppas van mij begon tegen mij te schreeuwen dat ik mijn mond moest houden, maar dat deed ik natuurlijk niet. hij riep het meisje terug uit de slaap kamer, maar ze was niet in der kleding maar in een uitdagend jurkje, toen was ik stil. later is mij vertelt dat dat een foute oppas was en heb ik geleerd dat het een loverboy was en dat meisje het heel veel met mannen naar bed moest om geld voor hem te verdienen maar met het geld dat hij verdiende kocht die wiet en cocaïne, waar dat meisje ook nog eens van mee rookte, toen mijn opa en oma daar achter kwamen had ik weer geen oppas.
Er zijn nog geen reacties.