Foto bij Good Morging SunShine!

Goedemorgen!!!!!
Ik keek langzaam op met nog slapere ogen,
en zag iemand in de deuropening,
Ik zag heel veel licht en een zwart persoon meer niet, ik trok mijn deken weer over mijn hoofd en deed mijn ogen weer dicht.
Hallo kom op wakker worden riep de stem nu wat harder en ongeduldiger.
Hoelaat is het dan kwam er met moeite uit mijn keel, tijd om op te staan hoorde ik alleen.
Ik haalde de deken weer weg en keek nu om mijn heen, Vera lag op mijn schoot en op mijn schouder lag Renske met haar hoofd.
Larissa lag op de grond naast me.
Ik keek nog een keer naar de deuropening en zag Bernice met voor ons allemaal koffie staan.
nou ik zit vast zei ik alleen maar en op dat moment ging de telefoon van Vera, ze herkende blijkbaar de ringtoon en was opeens wakker.
Bernice en ik keken haar verbaast aan, ze is meestal niet wakker te krijgen en dan gaat haar telefoon en is ze meteen wakker.
die moest ik maar eens onthouden dacht ik .
Goedemorgen vera zeiden Bernice en ik te gelijk.
Uhmm ja goedemorgen zei Vera een beetje ongeduldig en zoekten naar de telefoon.
Bernice ging haar wel even helpen met zoeken, Vera vond hem eerst en nam op, je kon zien op de manier dat ze liep dat ze wel iets te veel op had gisteren.
Ik luisterde al niet meer naar het gesprek ik vroeg het zo wel aan haar.
ik proberde nu op te staan maar Renske sliep nog steeds op mijn schouder.
Langzaam pakte ik een grote knuffelbeer, ie ook op de bank zat en tilde ik renske hoofd op.
De knuffelbeer legde ik op de plek waar ik net zat en legde Renske's hoofd op die schouder.
Met een sprongetje sprong ik over Larissa en liep nu naar Bernice die me mijn koffie gaf.
Ik moet je even spreken zei Bernice en zetten de andere koffie op de tafel en liep alvast naar buiten.
Gehoorzaam liep ik mee, toen een paar meter verder bij de kleedkamer stonden stoptte ze en keek me aan.

Reageer (2)

  • DjDylano

    koffie(baby)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    zozoo Vera wie was dat:P
    && Bernice wat wil je vertellenn??(A)

    btw Larissa wil leuk vriendjee(A)
    Vertelde ze tegen mijxD

    SnellVerderr!!(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen