Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torres} --> 37
Niet veel later komt Cristiano ook aangelopen. Om 11 uur gaat de bel. “Ik doe wel open”, roept Cristiano, want jij was je boven nog aan het klaarmaken. “Hey, je ziet er mooi uit” en je geeft Joyce een zoen op haar wang, wanneer je beneden komt. “Owh dank je, maar jij ook”. “Vind ik ook, kunnen we vertrekken?”. “Nee, nog niet”. Cristiano kijkt je niets begrijpend aan, wanneer je het net wil uitleggen, gaat de bel weer. “Hey *jij*, je ziet er goed uit” en hij geeft je een zoen op je wang en loopt naar binnen. Samen lopen jullie naar de woonkamer “Nu kunnen we wel vertrekken”.
Cristiano’s pov…
Je hoort haar zeggen dat jullie nog niet kunnen vertrekken, wanneer ze net haar mond opent, om iets te zeggen, gaat de bel weer. Je kijkt Joyce vragend aan, maar ze laat al meteen met haar gezicht merken dat ze ook van niets weet. Niet veel later komt *jij* terug. “Nu kunnen we wel vertrekken” en tot je verbazing staat Charlie achter haar. Je weet dat je anders moet gaan reageren, maar dit is de eerste keer dat je hem terugziet na dat voorval, zou hij er iets vanaf weten… blijkbaar niet, hij begroet je vriendelijk. Komop Cristiano, hou je rustig voor haar! “Hey gaat het wel?”. Je kijkt haar in haar bezorgde gezicht aan. “Tuurlijk”, je geeft haar een zoen. Jullie lopen dan ook naar buiten, waar Joyce en Charlie ondertussen al waren.
Jouw pov…
Jullie zijn aan het dansen, wanneer je plots je gsm voelt trillen, je neemt je gsm uit de zak van je rokje, je ziet dat het Fernando is, je hebt hem al even niet meer gesproken en wil wel graag opnemen. Je doet teken aan Cristiano dat je gaat opnemen en loopt naar buiten. Shit! Je bent net te laat om op te nemen, als je binnen had opgenomen, hadden jullie elkaar helemaal niet verstaan. Je belt hem zelf terug op. “Hey Fernando, ik was net te laat”. “Hij D*jij*!, Alles goed?”. “Ja en met jou?”. “Owh fijn om te horen en met mij gaat ook alles prima”. De deur van de discotheek gaat weer open en er komt veel lawaai van de muziek naar buiten. “Jezus, was een lawaai, waar zit jij?”.
Je moet er om lachen “Ik ben uit met Cristiano, Joyce en Charlie”. “Owh..uhm fijn”. “En wat ben jij aan het doen?”. “Owh ik zit thuis voor tv”. “Ah, heb je al een vriendin?”. “Nee”, je hoort dat die ‘nee’ er veel zachter uitkomt dan de rest wat hij al zei. “Hey Fernando, kop op! Jij komt echt nog een meisje tegen, die je heel gelukkig maakt, die je aan het lachen brengt en altijd voor je klaarstaat, waarvan je denkt, zij is de ware voor mij, geloof me maar! Kijk naar mij, ik heb Cristiano ook gevonden”. “Mhmm…”. “Fernando, je bent een lieve jongen, je bent sportief en knap, wat zou een meisje nog meer willen?, Je kan als je wilt er zelfs 10 aan elke vinger krijgen!”.
Reageer (4)
Inderdaad, Fernando wil haar -a-
1 decennium geledensnel verder? x
Ga je nog verder?
1 decennium geledenxxxx
verder!!!!!
1 decennium geledenWel lief van cristiano dat hij niet meer zo jaloers doet voor haar (:
1 decennium geledenEn naja fernando wil alleen maar haar ;s
en dat merkt ze niie..
Nog altij een goede story ; verder! x