Deel 11
Inmiddels is het al zomervakantie, maarja ik heb natuurlijk al sinds april ofzo 'vakantie'. Ik ga nog steeds elke 2 weken naar het UMCG om weer een paar uur aan het infuus te liggen. verder heb ik thuis nog medicatie. namelijk Ramipril, die nu al wel weer aardig verlaagd is. en Iets van calcium en vitamine D, omdat die veel te laag was blijkbaar.ook moet ik op 3 momenten op de dag 2 pilletjes nemen van Gabapentine. Dat is tegen mijn zenuwpijn, aangezien ik last heb van mijn handen. Na een EMG- onderzoek en een echo van mn onderarmen is gebleken dat de zenuw die door de carpaal tunnel naar de hand gaat wat verdikt was. Hierdoor kon ik mijn handen niet meer strekken, waren ze erg gevoelig en kreeg ik wel eens tintelingen in mijn hand. Ze hebben nu in mijn rechter pols een injectie gedaan. Tot nu toe lijkt het daardoor al wel een stuk beter te zijn, maar het blijf wel een beetje gevoelig. Omdat het goed lijkt te werken is over 2 weken mijn linker pols ook aan de beurt.
Ik heb me inmiddels ingeschreven op een andere MBO school, die dichter bij mijn huis is, waar ik dus op de fiets heen kan. Dat is hopelijk beter te combineren met het ziek zijn. Ik ga het komende jaar beginnen aan de opleiding 'Gespecialiseerd pedagogisch medewerker- niveau 4.' Ik mag gelukkig in het tweede leerjaar instromen. Dit omdat ik met mijn opleiding het afgelopen jaar een beetje dezelfde lesstof heb gehad, maar dan alleen met een andere doelgroep. En ik heb wel ontwikkelingspsychologie gehad. Ik hoop dat het volgend schooljaar dus wel goed te doen is. Nu eerst maar is even genieten van de zomervakantie.
Helaas moet ik nog wel even best vaak naar het ziekenhuis wanneer ik terug ben van vakantie. Ik moet namelijk voor de injectie in mijn pols, een andere dag voor mijn infuus en weer een andere dag voor een hartecho. De hartecho als check, omdat het alweer een half jaar geleden is dan.
nu eerst maar even lekker genieten van mijn vakantie!
Er zijn nog geen reacties.